کد خبر: ۳۰۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۱ - 2022June 23
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با حضور و اقدام به موقع مأموران پلیس جوان ۳۰ ساله حین خودکشی از مرگ حتمی نجات یافت.
شفاآنلاین>سلامت> فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با حضور و اقدام به موقع مأموران پلیس جوان ۳۰ ساله حین خودکشی از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش شفاآنلاین:سرهنگ فرهاد آراوند از جلوگیری از خودکشی شهروندی در روستای تنگ‌ارم دشتستان خبر داد و بیان کرد: مأموران گشت انتظامی دشتستان حین انجام مأموریت در محور تنگ‌ارم متوجه شدند، شخصی روی دکل برق با طناب دور گردن، قصد حلق آویز کردن خود را دارد، در همین راستا به منظور نجات جان این فرد  اقدام لازم انجام شد.

وی افزود: این جوان ۳۰ ساله به سبب مشکلات شخصی و روانی قصد خودکشی داشت و هنگامی مأموران برای ایجاد آرامش و پایین آوردن وی اقدام کردند خود را از دکل برق حلق آویز کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: به‌سرعت مأموران انتظامی با رفتن به بالای دکل برق و بریدن طناب، وی را به پایین منتقل کردند و پس از اقدامات اولیه پزشکی، مصدوم با اورژانس جاده‌ای به بیمارستان گنجی برازجان منتقل شد.

سرهنگ آراوند در پایان با قدردانی از اقدام به موقع و سریع مأموران پلیس در نجات جان این شهروند تأکید کرد: پلیس در همه حال و با تمام امکانات آماده ارائه خدمات به مردم است.
برچسب ها: خودکشی ، پزشکی ، بیمارستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: