کد خبر: ۳۰۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - 2022June 19
دکتر ایرج فاضل رییس جامعه جراحان و وزیر اسبق بهداشت در نامه ای به رییس جمهور خواستار دستور فوری توقف اجرای حکم قطع انگشتان دست چند مجرم شد.
شفاآنلاین>سلامت> دکتر ایرج فاضل رییس جامعه جراحان و وزیر اسبق بهداشت در نامه ای به رییس جمهور خواستار دستور فوری توقف اجرای حکم قطع انگشتان دست چند مجرم شد.

به گزارش اختصاصی شفاآنلاین:   در این نامه آمده است:

با سلام و احترام به اطلاع می رساند؛
چندروزی است اخبار جسته و گریخته ای در مورد احتما قریب الوقوع قطع انگشتان دست چند نفر به گوش می رسد که به شدت نگران کننده و هراس آور است.

 به عنوان یک پزشک و جراح پیوند اعضا که عمرش را برای تامین سلامت مردم ایران و بیماران این سرزمین صرف نموده است، ضمن احترام کامل به حدود مسلم شرعیه، نگرانی خود را در این مورد به اطلاع حضرتعالی و مسئولین محترم قوه قضاییه می رسانم و امیدوارم هرچه سریع تر دستور لازم برای لغو چنین تصمیم هایی صادر شود و همانگونه که امام راحل در مورد رجم فرمودند در صورتی که موجب وهن اسلام شود نبایستی اجرا شده و باید متوقف شود.

بی تردید انعکاس اخباری از این دست موجی از نفرت و بیزاری در دنیا بر ضد مملکت رنجدیده و مردم مظلوم ما ایجاد خواهد نمود.

رئیس جامعه جراحان ایران



برچسب ها: دکتر فاضل ، مجرم ، رییسی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
آنقدر به این جماعت پزشک میدان دادیم که در حکم خداوند هم ان قلت ایجاد میکنند
محسن
|
United States
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
به شدت با قطع دست سارقین موافقم. از ته دل آرزو میکنم کسانی که مخالف هستند گرفتار سرقت بشوند بدون اینکه سارق آنها شناسایی بشود.
حس من در ۵۰سالگی در مورد سرقت این بود: انگار صدبار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته باشم!(برای وصف‌حال،هیچ مثال دیگری،بیان کننده نیست)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
از قیاسش خنده آمد خلق را... آقای دکتر از آسیبهای اجتماعی فراوان ناشی از مجازات نشدن تبهکاران مطلع نیست و نمیداند هر کدام اینها حداقل چندین سابقه قضایی دارند وبعضی ۲۰بار سابقه زندان رفتن دارند،آقای دکتر فقط به پرستیژ بین المللی موهومی که در سر میپروراند فکر میکند و به آسیبهای اجتماعی
متعاقب آن اصلا توجه ندارد!؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: