کد خبر: ۳۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 10
شفاآنلاین-استانداری تهران در گفت‌وگو با شاهدان عینی و کارشناسان آخرین وضعیت حادثه را تشریح کرد.
به گزارش شفا آنلاین،بر اساس آخرین آمارها سانحه سقوط هواپیمای مسافربری سپاهان بیش از 40 کشته و 8 مجروح داشته است. یکی از شاهدان عینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران گفت: سانحه ساعت 8:50 از بلوار فرهنگیان شیشه مینا اتفاق افتاده است. این شاهد با موتورسیکلت خود در حال حرکت بوده که سایه هواپیما را بالای سر خود میبیند که یک طرف آن دچار مشکل شده و به شکل "مورب" حرکت می کرده است.

این شاهد می‌گوید: بر اثر این اتفاق یک پژو و پراید با هم برخورد می‌کنند و بلافاصله دم هواپیما به سمت بلوار پرتاب می‌شود و در داخل محوطه سقوط می‌کند و در طی دو انفجار هواپیما شروع به سوختن می‌کند.

بر اساس این گزارش یکی از کارکنان پژوهشکده هسا می‌گوید: این سانحه در کنار کارخانه شیشه مینا بوده که مواد اولیه کارخانه اشتعال زا بوده و خطر این حادثه را چند برابر می‌‌کرده است.

یک کارشناس پرواز هواپیمایی اظهار داشت: هنگام پرواز سرعت باید بیش از وزن هواپیما باشد که در این سانحه زمانی که هواپیما به سمت راست منحرف می‌شود وزن بیشتر از سرعت می‌شود که باعث وقوع این اتفاق شده است.

در حال حاضر مدیر کل هواپیمایی در جستجوی جعبه سیاه هواپیما است تا علت اصلی سقوط را اعلام کنند.

بر اساس این گزارش بلافاصله بعد از وقوع حادثه شهردار و استاندار تهران در محل حاضر شدند. همچنین نیروهای انظامی‌، اورژانس، یگان‌های ویژه،امداد و نجات، هلال احمر و مسئولین ستاد بحران بلافاصله حضور پیدا کردند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: