کد خبر: ۳۰۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022May 19
روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی باید ارتباط موثر خود با نمایندگان مردم در مجلس را در راستای منافع نظام سلامت، حفظ کنند و گسترش دهند.

شفاآنلاین>سلامت> معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت تعامل روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با نمایندگان مجلس را ضروری دانست و گفت: روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی باید ارتباط موثر خود با نمایندگان مردم در مجلس را در راستای منافع نظام سلامت، حفظ کنند و گسترش دهند.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر حسنعلی غفاری با بیان این مطلب در دومین اجلاس حضوری روسای دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مازندران گفت: باید به درخواست‌های نمایندگان مجلس پاسخگویی کنید زیرا هم نمایندگان ظرفیت بالایی برای کمک به نظام سلامت دارند، هم وزارتخانه ما منحصر به‌فرد است و می توان از این ارتباط در جهت تقویت نظام سلامت استفاده کرد.


وی افزود: معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت دو انتظار از روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور دارد. اول مراوده درست، منطقی، شرعی و قانونی با نمایندگان مجلس و دوم مشاوره با ادارات حقوقی پیش از هر اقدامی که بار مالی و حقوقی دارد.‌

غفاری ادامه داد: روسای دانشگاه‌ها با مجمع نمایندگان در استان‌ها جلسه بگذارند و دائم در ارتباط باشند. متاسفانه سال گذشته به دلیل عدم ارتباط وثیق با نمایندگان در بحث دخانیات ۳۴ هزار میلیارد تومان ضرر کردیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت یادآور شد: حتما به ادارات حقوقی‌تان به‌ویژه قبل از امضای قراردادها توجه ویژه داشته باشید و از این ادارات برای جلوگیری از مشکلات ناشی از عقد قرارداد ها مشاوره بگیرید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: