کد خبر: ۳۰۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022May 19
مدارس طبق مقررات دایر هستند و کادر اداری برای اعلام نتایج و ثبت نام دانش آموزان حضور دارند

شفاآنلاین>سلامت> معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: زمان آموزش دانش آموزان تا ۳۱ اردیبهشت است و دانش آموزان از اول تا ۱۲ خرداد در امتحانات شرکت می‌کنند و پس از برگزاری امتحان می‌توانند به خانه بازگردند.

به گزارش شفاآنلاین: رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با  تسنیم در پاسخ به این پرسش که آیا سال تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی تا 12 خرداد ادامه دارد؟ اظهار کرد: زمان آموزش دانش آموزان تا 31 اردیبهشت است و دانش‌آموزان از اول تا 12 خرداد در امتحانات شرکت می‌کنند و پس از برگزاری امتحان می‌توانند به خانه بازگردند.


وی گفت: البته مدارس طبق مقررات دایر هستند و کادر اداری برای اعلام نتایج و ثبت نام دانش آموزان حضور دارند.

او همچنین گفته است: دانش‌ آموزان دبستانی از اول تا 12 خرداد باید در امتحانات کتبی شرکت کنند. در پایه‌های اول، دوم، سوم ابتدایی، یعنی دوره اول ابتدایی، دروس فارسی و ریاضی، پایه‌های چهارم و پنجم دروس فارسی، ریاضی و علوم و در پایه ششم، دانش آموزان، در تمام دروس آزمون کتبی خواهند داد.

رصد یادگیری دانش‌آموزان نشان داده است که میزان یادگیری آنها در دوران کرونا بسیار اُفت کرده است و در برخی دروس آمار دانش‌آموزان نیازمند به تلاش دو برابر شده است بر این اساس تابستان امسال برای جبران افت یادگیری در دانش‌‌آموزان کلاس‌های جبرانی برگزار خواهیم شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: