کد خبر: ۳۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 07
شفا آنلاين-مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: به دلیل وزش باد نسبتا شدید در استان سمنان، پدیده گرد و خاک و کاهش دید در استان‌های قم، شمال اصفهان و جنوب تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شفا آنلاين،احد وظیفه افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد که طی سه روز آینده در جنوب استان کرمان و شمال و شرق استان هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود در همین مدت بخش‌های مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان این که در سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور بویژه شمال سیستان وبلوچستان وزش باد و گردوخاک است، افزود: به سبب وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان سمنان، پدیده گرد وغبار و کاهش کیفیت هوا در سه روز آینده در برخی ساعات در استان‌های قم، شمال اصفهان و جنوب تهران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از کاهش یک درجه‌ای دمای هوای تهران خبرداد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز جمعه صاف در بعد از ظهر وزش باد در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز با یک درجه کاهش نسبت به امروز به ۲۶ و ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز شنبه نیز آسمان پایتخت صاف در بعد از ظهر وزش باد در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۶ و ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.



ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: