کد خبر: ۲۹۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - 2022January 27
پله تا الگوی مصرف، پله الگوی مصرف تا ۱.۵ برابر الگوی مصرف، پله ۱.۵ برابر الگوی مصرف تا ۲ برابر الگوی مصرف و پله از ۲ برابر الگوی مصرف به بالا.
شفاآنلاین>سلامت>سخنگوی صنعت برق از محاسبه قبض‌های برق مشترکان با تعرفه‌های جدید از ابتدای بهمن خبر داد.
 به گزارش شفاآنلاین:مصطفی رجبی مشهدی گفت: به طور متوسط در کل کشور مصرف ۲۵ درصد از مشترکان بیش از الگوی مصرف است و آنها از بهمن قبوض جدیدی را دریافت خواهند کرد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر نیز گفت: الگو‌های مصرف قرار نیست تغییر کند. برای مردم عادی الگوی مصرف ۳۰۰ کیلووات ساعت در ماه است. همچنین الگوی مصرف برای گرمسیر ۴، ۴۰۰ کیلووات و گرمسیر ۳، ۱۰۰۰ کیلووات، گرمسیر ۲، ۲۰۰۰ کیلووات و گرمسیر ۱، ۳۰۰۰ کیلو وات در ماه است. مردم اگر زیر این الگوی تعیین شده مصرف کنند، قیمت برق برای آنان تغییری نمی‌کند.

به گفته رخشانی مهر، از بهمن پله‌های برق تغییر خواهد کرد، یعنی قرار است برای تمام اقلیم ۴ الگو داشته باشیم که پله بدین صورت است: پله تا الگوی مصرف، پله الگوی مصرف تا ۱.۵ برابر الگوی مصرف، پله ۱.۵ برابر الگوی مصرف تا ۲ برابر الگوی مصرف و پله از ۲ برابر الگوی مصرف به بالا.

پنجم دی‌ماه هیئت وزیران با استناد به حکم مندرج در بند (ی) تبصره (۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، نحوه محاسبه تعرفه برق مصرفی مشترکان را تعیین و اجرای آن از اول بهمن را به وزارت نیرو ابلاغ کرده است. مشترکان تهرانی می‌توانند با مراجعه به سایت https://billing۲.tbtb.ir/ و درج شناسه قبض از جزئیات کامل قبوض خود مطلع شوند.
برچسب ها: قیض ، برق ، تعرفه ، محاسیه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: