کد خبر: ۲۹۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - 2022January 27
دیروز دستیاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی به دلیل اعمال نشدن افزایش حقوق دست از کار کشیده بودند.
شفاآنلاین>سلامت>معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: افزایش حقوق دستیاران از درآمد اختصاصی دانشگاه‌های علوم پزشکی باید پرداخت شود.
به گزارش شفاآنلاین: این پاسخ باقری فرد به اظهارات دستیاران مبنی بر اعمال نشده افزایش حقوق در جمع دبیران شورا‌های صنفی دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت باید برای افزایش حق الزحمه دستیاران و دانشجویان Ph.D محل اعتبار مشخص کند، وظیفه ما هم پیگیری این اعتبار به صورت پایدار است.

دیروز دستیاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی به دلیل اعمال نشدن افزایش حقوق دست از کار کشیده بودند.

وزارت بهداشت طی نامه‌ای در ۳۰ آبان ماه حقوق دستیاران پزشکی (رزیدنت‌هایی که در هفته‌های اخیر مشکلاتشان رسانه‌ای شده بود) را دو برابر کرد و بر همین اساس حقوق دستیاران پزشکی مجرد به ۶ میلیون و متاهلین نیز به ۸ میلیون تومان افزایش یافت.

این موضوع در دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب نیز مطرح شده که رهبری در همان جلسه به وزیر بهداشت تاکید کردند تا رسیدگی شود.

باقری فرد همچنین از یکسان سازی نظام ارزیابی استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با راه اندازی یک نرم افزار خبر داد و گفت: به دنبال نرم‌افزاری هستیم که دانشجویان و دستیاران بتوانند نظراتشان را از طریق آن را اعلام کنند و به زودی این نرم افزار راه انداز خواهد شد.
برچسب ها: تامین ، افزایش ، حقوق
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: