کد خبر: ۲۹۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - 2022January 25
گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند همچنین ورزشکاران از ورزش در فضای باز پرهیز کنند
شفاآنلاین>سلامت> رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: ۱۴ ایستگاه در تهران در وضعیت «ناسالم برای همه گروه‌ها» قرار دارند و این مناطق با شاخص بالای ١۵٠ در وضعیت اضطرار هستند و در منطقه ۱۹ کیفیت هوا در وضعیت خیلی ناسالم قرار دارد.
به گزارش شفاآنلاین:شاهسونی رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت:  ۱۴ ایستگاه در تهران در وضعیت «ناسالم برای همه گروه‌ها» قرار دارند و این مناطق با شاخص بالای ١۵٠ در وضعیت اضطرار هستند و در منطقه ۱۹ کیفیت هوا در وضعیت خیلی ناسالم قرار دارد.

 گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان  تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند همچنین ورزشکاران از ورزش در فضای باز پرهیز کنند و افرادی که باید در محل کار حاضر می شوند کمتر در فضای باز حضور داشته باشند.
در این شرایط افزایش بیماری های قلبی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان و افزایش علائم تنفسی در کل جمعیت وجود دارد. 

وی با اشاره به اعلام وضعیت اضطرار توسط وزارت بهداشت به دستگاههای ذیربط  خواستار تصمیم  گیری جدی کارگروه شرایط اضطرار در  خصوص کاهش میزان مواجهه مردم با آلودگی هوا در کلانشهرها و بخصوص شهر تهران گردید .
برچسب ها: هوا ، ایستگاه ، ناسالم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: