کد خبر: ۲۹۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - 2022January 24
پیشتر عسکری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲۱۹ میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه مرغ در استان کرمانشاه خبر داد
شفاآنلاین>سلامت>معاون اجرایی تعزیرات حکومتی تهران گفت: تا به امروز ابلاغیه نرخ مصوب توسط قرارگاه جهاد مرغ به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع نشده است.
به گزارش شفاآنلاین:مهدی کمال نیا گفت: از ۱۳ فروردین امسال وزیر وقت جهاد کشاورزی بسته بندی مرغ و عرضه آن به صورت قطعه بندی را ممنوع اعلام کرد و در این باره باید قانون انتزاع اجرا می‌شد.

به گفته معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان تهران از ابتدای امسال تا به امروز ۸ هزار و ۳۱۰ پرونده برای گرانفروشی مرغ در تهران تشکیل شده که از این تعداد به ۷ هزار و ۶۷۷ پرونده رسیدگی و در مجموع ۷ میلیارد تومان نیز علیه متخلفان جریمه به عنوان مجازات تعیین شد.

پیشتر عسکری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲۱۹ میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه مرغ در استان کرمانشاه خبر داد که پرونده یک کشتارگاه مرغ به اتهام عرضه خارج از شبکه ۴۵ هزار و ۲۱۴ کیلوگرم گوشت مرغ از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت به شعبه ۶ بدوی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ارجاع شده بود که شعبه مذکور با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز دانسته و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان محکوم کرد.

برچسب ها: ارجاع ، ابلاغیه ، تعزیرات ، مرغ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: