کد خبر: ۲۹۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - 2022January 21
با هماهنگی انجام شده با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ۴۰ تن از اقلام زیستی از تهران به کرمان ارسال شد و همکاران ما در حال توزیع این اقلام هستند.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس جمعیت هلال‌احمر از تسریع امدادرسانی به آسیب‌دیدگان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد و گفت: ۱۸۰۰۰ نفر از آسیب دیدگان سیل کرمان اسکان اضطراری داده شدند.
به گزارش شفاآنلاین:پیرحسین کولیوند که در مناطق سیل زده جنوب کرمان حضور دارد، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در این مناطق جمعیت هلال‌احمر استان و استان‌های معین از قبل در آماده باش کامل قرار داشتند.

وی افزود: بعد از وقوع سیل تمامی امکانات برای امدادرسانی به این مناطق بسیج شد و امدادرسانی در حال انجام است.

کولیوند تصریح کرد: تا روز گذشته به علت شرایط بد آب و هوایی، امدادرسانی هوایی با مشکل انجام می‌شد اما از امروز امدادرسانی هوایی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ۴۰ تن از اقلام زیستی از تهران به کرمان ارسال شد و همکاران ما در حال توزیع این اقلام هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر به سیل زدگان در کرمان با ۸ فروند بالگرد هلال‌احمر، ارتش و سپاه ادامه دارد، همچنین شب گذشته تا صبح امدادرسانی به صورت زمینی انجام می‌شد.

کولیوند گفت: در بازدیدهای میدانی مشخص شد که الحمدالله خدمات خوبی انجام شده و جمعیت هلال‌احمر در کنار مردم است.
برچسب ها: اسکان ، اضطراری ، کرمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: