کد خبر: ۲۹۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۷ دی ۱۴۰۰ - 2022January 17
با اعلام وزارت بهداشت کادر مدرسه و معلمان ملزم به دریافت واکسن هستند.
شفاآنلاین>سلامت>معاون فنی مرکز سلامت و محیط وزارت بهداشت گفت: باید با انجام واکسیناسیون و رعایت اصول بهداشتی به زندگی عادی با وجود کرونا ادامه دهیم.
به گزارش شفاآنلاین:محسن فرهادی گفت: آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا تاکید بر برگزاری حضوری کلاس های درس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند تزریق واکسن ، فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب دارد. افرادی که واکسن نزده اند، باید تست منفی پی سی آر را ارائه دهند. فعلا دریافت دز سوم واکسن برای افراد بالای ۱۸ سال توصیه شده است.

معاون فنی مرکز سلامت و محیط وزارت بهداشت اعلام کرد که دانش آموزان مشکوک در قرنطینه به صورت مجازی آموزش می بینند. سامانه ایران من به وزارت بهداشت متصل و اطلاعات خدمت دهندگان و گیرندگان بارگذاری شده است.

با اعلام وزارت بهداشت کادر مدرسه و معلمان ملزم به دریافت واکسن هستند. در غیر این صورت باید تست منفی همراه داشته باشند. مدارس بر اساس امکاناتشان باید تلفیقی از کلاس های حضوری، مجازی و کارگاه های عملی را برگزار کنند.

او گفت: در هیچ جای دنیا اعمال محدودیت ها مطرح نیست و افراد باید با ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به زندگی عادی برگردند.
برچسب ها: توصیه ، واکسن ، کرونا ، واکسن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: