کد خبر: ۲۹۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۶ دی ۱۴۰۰ - 2022January 16
در این بازه زمانی، تعداد ۳۱ هزار و ۳۵۵ مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی اخطار گرفته
 شفاآنلاین>سلامت>بنابر اعلام وزارت بهداشت، کارگاه‌ها و صنایع کوچک، نانوایی‌ها و رستوران‌ها، در رتبه‌های اول تا سوم دریافت اخطار و معرفی به مراجع قضائی قرار دارند.
به گزارش شفاآنلاین:طبق اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، بر اساس اقدامات ناشی از تشدید بازرسی‌ها از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰، از تعداد ۳ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۰۷ مرکز تهیه، توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی تحت پوشش، بالغ بر ۲۰۱ هزار و ۹۶۵ مورد بازرسی انجام شده است.

بر همین اساس، در این بازه زمانی، تعداد ۳۱ هزار و ۳۵۵ مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی اخطار گرفته و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند و ۹۶۸ مورد از این مراکز نیز پلمب شده‌اند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، کارگاه‌ها و صنایع کوچک زیر ۲۵ نفر، نانوایی‌ها و رستوران‌ها رتبه‌های اول تا سوم دریافت اخطار و معرفی به مراجع قضائی را در میان اماکن عمومی از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ به خود اختصاص داده‌اند.

بعد از آن مدارس در رتبه چهارم دریافت اخطار و معرفی به مراجع قضائی در میان اماکن عمومی در این مدت بوده‌اند و بعد از آن، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بانک‌ها، ادارات و سازمان‌ها، پیشخوان و پلیس +۱۰ و مراکز ورزشی قرار دارند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: