کد خبر: ۲۹۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - 2021December 06
حسینی اعلام کرد؛
حامد حسینی گفت: از هفته پایانی آبان‌ماه امسال پس از صدور مجوز وزارت بهداشت، مطالعات بالینی واکسن برکت بر روی داوطلبان ۱۲ تا ۱۸ ساله در تهران آغاز شد که در فاز اول به ۶۰ داوطلب واکسن تزریق می‌شود.
شفاآنلاین>سلامت>مسئول اجرای کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت گفت: داوطلبان حضور در مطالعات بالینی واکسن برکت (۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها) می‌توانند ازطریق تماس با سامانه ۴۰۳۰ دراین کارآزمایی حضور پیدا کنند.

به گزارش شفاآنلاین:حامد حسینی با اعلام این خبر افزود: از هفته پایانی آبان‌ماه امسال پس از صدور مجوز وزارت بهداشت، مطالعات بالینی واکسن برکت بر روی داوطلبان ۱۲ تا ۱۸ ساله در تهران آغاز شد که در فاز اول به ۶۰ داوطلب واکسن تزریق می‌شود.

وی افزود: در فاز دوم و طبق پروتکل تعریف شده، ۴۴۰ داوطلب دیگر باید واکسن برکت و واکسن مقایسه‌ای را دریافت کنند که از امروز داوطلبان عزیز می‌توانند ازطریق تماس با سامانه ۴۰۳۰ و ورود به قسمت واکسن کوو ایران برکت، نسبت به ثبت‌نام در مطالعات اقدام نمایند.

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و شرایط اپیدمی ویروس کووید و رفع نگرانی والدین محترم، تمام افرادی که در این مطالعات شرکت می‌کنند حتماً واکسن  کرونا دریافت می‌کنند و برخلاف مطالعات بالینی بزرگسالان از پلاسیبو یا واکسن‌نما استفاده نخواهد شد.

مدیر اجرایی کارآزمایی بالینی نخستین واکسن ایرانی  کرونا در خصوص شرایط افرادی که می‌توانند در این مرحله داوطلب شوند نیز گفت: کلیه افراد ۱۲ تا ۱۸ سال که تاکنون سابقه واکسیناسیون کووید ۱۹ نداشتند و هیچ نوع واکسن کرونایی در این مدت تزریق نکردند می‌توانند با ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

وی افزود: کارشناسان ما با داوطلبان محترم تماس می‌گیرند و سوالات و معاینات تکمیلی را انجام می‌دهند و در خصوص مراحل و زمان انجام تزریق به آنها اطلاعات لازم را ارائه می‌کنند.

حسینی در خصوص محل انجام مطالعات نیز گفت: کارآزمایی بالینی واکسن برکت در تهران انجام می‌شود و لذا کلیه افرادی که در تهران و شهرهای اطراف و به طور کل افرادی که امکان تردد به تهران دارند، می‌توانند داوطلب این مرحله از مطالعات برکت شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: