کد خبر: ۲۹۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - 2021December 02
شهروندی که به خاطر صدای دنده عقب آمبولانس از خواب بیدار شده بود، کارشناسان اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار داد

شفاآنلاین>سلامت> رئیس اورژانس آذربایجان شرقی از مورد ضرب و شتم قرار گرفتن کارشناسان اورژانس تبریز به خاطر صدای دنده عقب آمبولانس توسط یکی از شهروندان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: فرزاد رحمانی در تشریح این خبر گفت: ساعت شش صبح امروز، دو تن از کارشناسان اورژانس تبریز در لحظات پایانی شیفت کاری و بعد از ۲۴ ساعت خدمت رسانی به مردم عزیز شهرمان، در یکی از محلات تبریز در حال انتقال بیمار بودند.

وی افزود: این کارشناسان اورژانس که در تلاش بودند تا بیمار را هرچه سریع‌تر به بیمارستان برسانند، با ضرب و شتم و فحاشی یکی از شهروندان مواجه شدند.

وی ادامه داد: شهروندی که به خاطر صدای دنده عقب آمبولانس از خواب بیدار شده بود، کارشناسان اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار داد.

رحمانی خاطرنشان کرد: به رغم مصدومیت کارشناسان اورژانس و تحمل رفتار ناشایست آن شهروند، فرد بیمار به بیمارستان امام سجاد (ع) تبریز انتقال داده شد.

وی گفت: امور حقوقی مرکز اورژانس استان از طریق مراجع قضایی و انتظامی تا حصول نتیجه ، موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: کارشناسان اورژانس با تلاش شبانه روزی خود برای نجات جان هریک از شهروندان و هم استانی‌های عزیزمان در تلاش هستند و بی احترامی و رفتار ناشایست نسبت به این فرشتگان نجات موجب آزردگی خاطر کارشناسان زحمتکش جامعه اورژانس می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: