کد خبر: ۲۹۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021December 01
این موسسه تخمین می‌زند که حدود ۱۲۰۰ زن با سقط جنین و خونریزی در اوایل بارداری هر سال می‌توانند واجد شرایط درمان با پروژسترون باشند که این اقدام می‌تواند از سقط ۸ هزار و ۴۵۰ جنین در سال جلوگیری کند.
شفاآنلاین>سلامت>پیشنهاد یک داروی هورمونی برای زنانی که در معرض خطر سقط جنین هستند، می‌تواند درمانی برای این امر باشد.
به گزارش شفاآنلاین:موسسه ملی سلامت و تعالی مراقبت انگلیس دستورالعمل خود را در مورد سقط جنین به روز رسانی کرده و اعلام کرده است: برای کمک به زنانی که در معرض سقط جنین هستند می‌توان داروی هورمونی پروژسترون را پیشنهاد داد. همچنین خیریه تامی معتقد است که این اقدام به نجات جان نوزادان کمک می‌کند و ناراحتی والدین را کاهش می‌دهد.

موسسه ملی سلامت و تعالی مراقبت انگلیس  اعلام کرد: زنانی که قبلاً سقط جنین داشته اند و بارداری آن‌ها با اسکن تایید شده است؛ اما  اکنون با مشکل مواجه هستند  می‌توانند ۴۰۰ میلی گرم پروژسترون میکرونیزه شده را دو بار در روز دریافت کنند و اگر ضربان قلب جنین تایید شود، توصیه می‌شود درمان با پروژسترون تا پایان هفته ۱۶ بارداری ادامه یابد.  

این موسسه تخمین می‌زند که حدود ۱۲۰۰ زن با سقط جنین و خونریزی در اوایل بارداری هر سال می‌توانند واجد شرایط درمان با پروژسترون باشند که  این اقدام می‌تواند از سقط ۸ هزار و ۴۵۰ جنین در سال جلوگیری کند.

یکی از زیر مجموعه‌های مستقل این مجموعه اعلام کرد:  این هورمون نباید به زنانی که در اوایل بارداری خونریزی دارند، اما در گذشته سقط نداشتند پیشنهاد شود، همچنین در زنانی که سقط جنین قبلی دارند، اما خونریزی اولیه بارداری در بارداری فعلی وجود ندارد، نیز توصیه نمی‌شود. اما این دو موضوع نیازمند تحقیقات بیشتری است.

هیچ شواهدی مبنی بر آسیب به مادر یا نوزاد در اثر استفاده از پروژسترون وجود ندارد، اگرچه شواهد برای رد احتمال رخداد‌های نادر کافی نیست.
برچسب ها: جلوگیری ، سقط ، جنین ، هورمونی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: