کد خبر: ۲۹۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - 2021November 26
اين نخستين بار است كه يك بانوي پزشك رياست انجمن نفرولوژي كشور را بر عهده مي گيرد.

شفاآنلاين>سلامت>اعضاي جديد هيأت مديره انجمن نفرولوژي ايران ،امروز و در نخستين جلسه ،سكان هدايت انجمن را براي نخستين بار به يك بانوي پزشك سپردند.
به گزارش اختصاصي شفاآنلاين:داريوش آرمان رئيس پيشين انجمن بيماران كليوي ايران در صفحه توئيتر شخصي اش از انتخاب دكتر شهرزاد عصاره -نماينده ايران و خاورميانه در انجمن جهاني كليه- به عنوان رئيس جديد انجمن نفرولوژي-متخصصين كليه-خبر داد.
اين نخستين بار است كه يك بانوي پزشك رياست انجمن نفرولوژي كشور را بر عهده مي گيرد.
پيش از اين دكتر محسن نفر رياست انجمن را برعهده داشت.


برچسب ها: انجمن ، نفرولوژی ، بیماران
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
دکتر مسعود خسروی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
0
0
بانو دکتر عصاره استاد گرامی
تبریک بسیار
بهروز برومند
|
United States
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
0
0
بادرود و سپاس از سرور داریوش آرمان که این مژده را بگوش همه ایرانیانی که نگران بیمارا ن کلیه هستند رسانیدند.آرزوی همگان آین است اکنون که یک بانوی دانشمند و کاردان که از دیدگاه سازمان های علمی بین المللی نیز بشیار شناخته شده میباشند سکان اداره انجمن علمی بیماری های کلیه را بدست گرفتند بتوانند همراه با گسترش دانش نفرولوژی در ایران و همه کشور های فارسی زبان(ایران فرهنگی) راهکار های پیشگیری از بیماری ها و درصورت بروز، آسان ترین و ارزان ترین راه درمان جایگزینی کلیه را در ایران شناخته و پیشنهاد بنماینند. سودمند ترین گام دراین رهگذرایجاد رRegistry بیماری های کلیه در ایران میباشد .. در پایان به خود مهربانو دکتر شهرزاد عصاره استاد بیماری های کلیه و همه اعصای هیات مدیره انجمن علمی بیماری های کلیه و همه نفرولوژیست های ایران برای این گزینش شایسته شادباش میگویم. بهروزبرومند
نساء فتحي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
0
0
يا رب تَو نگهدارِ دلِ اهل وطن باش
كه اميد بديشان بود ايرانِ كهن را
بهار

با درود و ارادت خدمت ملت بزرگ ايران
انتخاب شايسته ي بانوي مهرباني و علم و ادب و طب ايران زمين دكتر شهرزاد عصاره را به رياست انجمن نفرولوژي ايران زمين تبريك و شادباش ميگويم .
به اميد اينكه تمامي زنان قهرمان ايران زمين در تمامي عرصه هاي فعاليت هايشان مثل خورشيد تابان بدرخشند.
انتخاب خانم دكتر عصاره را به فالِ نيك ميگيريم و از خداي مهربان براي ايشان و همكارانشان مزيد توفيق و عزت و سعادت را خواهانم .
در اخر شعري از استاد محمدرضا شفيعي كدكني را حسن ختام عرائض ام مي اورم و از همه ي طبيبان دلسوز و مهربان و عيسوي هُش ايران زمين سپاسگزاري ميكنم و دستان پر مهرشان را ميفشارم

.اگر مردي
بيا اي دوست، اينجا، در وطن باش شريكِ رنج و شادي هاي من باش زنان، اينجا، چو شيرِ شرزه كوشند اگر مردي، در اينجا باش و زن باش!
استاد محمدرضا شفيعي كدكني
١٣٧٤/١/٢٦
خداوند مهربان ياورتان
آبتین جنت سرشت
|
Canada
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
0
0
مایه ی مباهات و خوشنودی است که این سمت مهم در دست استادی قرار دارد که دارای اعتبار بین المللی هستند و خوشنامی ایشان موجبات پیشرفت بیشتر انجمن خواهد شد . درستکاری و بار علمی ایشان پشتوانه ی بزرگی است که بی تردید باید غنیمت شمرد . ضمن عرض تبریک آرزوی پیشرفت روز افزون برای همگی دارم
زهرا میرحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
0
0
درود و شاد باش برای انتخاب شایسته بانو دکتر عصاره ،که در سطح بین المللی در علم نفرولوژی شناخته شده هستند.انتخاب ایشان به عنوان ریئس انجمن نفرولوژی ایران باعث افتخار چندین برابر بانوان پزشک این سرزمین هست.
با امید با وجود ایشان، شاهد پیشرفت بیشتر علم نفرولوژی در سطح جهانی باشیم.
دکتر زهرا میرحسینی
نفرولوژیست
پرستار بیماران کلیوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
0
0
سرکار خانم دکتر عصاره
من تبریک را باید به هموطنان گرامی مبتلا به نارسایی کلیه و پیوند کلیه بگویم که سرکار ریاست انجمن علمی بیماریهای کلیه را قبول کرده اید .
سرکار خانم دکتر عصاره از نظر من پزشکی مهربان و دلسوز و بسیار با دانش که دائما در حال پربارتر کردن دانش نفرولوژی خود هستند پزشکی متعهد نسبت به بیمار و محترم با همراهان بیمار .
یک کلام انکه انسانی لایق ،لایق خدمتگزاری به دردمندان مبتلا به نارسایی کلیه .
خانم دکتر عزیز همیشه سلامت باشید و پرتوان و افتخار آفرین
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
0
درود و تبریک به بانو دکتر عصاره و آرزوی بهترین ها برای ایشان در این مسئولیت جدید.
شاید مهم ترین نقطه قوت ایشان علاوه بر شایستگی علمی ، اعتبار بین المللی اوست که قدرت چانه زنی انجمن را در سطح جهانی افزایش می دهد و به حتم این انجمن در آینده دست بالا را در منطقه و حتی مقیاس جهانی خواهد داشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: