کد خبر: ۲۹۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - 2021November 14
در مطبی که جراحی مهرنوش انجام شده بود، تمام آثار قتل دخترم را از بین برده‌اند، مطب را پاکسازی کرده‌اند، تابلوهای درب مطب و بنرهایی که چسبانده بودند را جمع‌آوری کرده‌اند. نمی‌دانم چرا مسوولان پرونده دست روی دست گذاشته‌اند و هیچ کاری نکرده‌اند

شفاآنلاین>سلامت> پدر دختر جوان اهوازی که چند روز قبل هنگام عمل جراحی زیبایی تزریق ژل در یک مطب جان باخته است، از کندی روند رسیدگی به پرونده قضایی دخترش به شدت انتقاد کرد.

به گزارش شفاآنلاین: مسعود جعفری دیروز گفت: «من دقیقا یک هفته پیش شکایت کرده‌ام ولی متاسفانه نمی‌دانم چرا امور مربوط به پرونده به سرعت پیش نمی‌رود. من حداقل انتظار داشتم مقامات قضایی سریع به این کار رسیدگی کنند ولی هنوز هیچ اقدام قضایی خاصی صورت نگرفته است یا اینکه ما از آن بی‌اطلاع هستیم.»

پدر داغدار ادامه داد: «در مطبی که جراحی مهرنوش انجام شده بود، تمام آثار قتل دخترم را از بین برده‌اند، مطب را پاکسازی کرده‌اند، تابلوهای درب مطب و بنرهایی که چسبانده بودند را جمع‌آوری کرده‌اند. نمی‌دانم چرا مسوولان پرونده دست روی دست گذاشته‌اند و هیچ کاری نکرده‌اند.»

وی سه نفر را مقصر مرگ دخترش دانست و گفت: پزشکی که مطب به نامش است، فردی که به عنوان پزشک نامش داخل بنر‌های عمل‌های زیبایی است و همچنین خانم دستیاری که بدون حضور دو پزشک شروع به تزریق داروی بیهوشی و اقدامات اولیه عمل کرده است عاملان اصلی مرگ دختر جوان هستند. وی در ادامه اظهار داشت: ۲۲ سالی می‌شود که صاحب مطب را می‌شناسم ولی بعد از این اتفاق وقتی با او تماس گرفتم، درباره همه چیز اظهار بی‌خبری کرد در حالی که خانم دستیار اعتراف کرد که این نخستین‌باری نبوده که در آن مطلب عمل‌های زیبایی غیرقانونی انجام داده‌اند. من از هر سه نفر شکایت کردم و خواهان اشد مجازات‌شان هستم.

مسعود جعفری مقصر اصلی فوت دخترش را دستگاه‌های نظارت بر بهداشت و درمان دانست و اظهار کرد: نهاد یا دستگاه‌های ناظر بر کادر بهداشت و درمان و سلامت مردم باید به گونه‌ای نظارت کنند که هرکسی نتواند در اقدامات پزشکی دخالت کند و پزشک‌ها محل کار و یا پروانه‌شان را به خاطر پول در اختیار افراد غیرپزشک نگذارند که وقتی اتفاقی همانند مرگ دخترم افتاد اظهار بی‌اطلاعی کنند. از سوی دیگر فرهاد سلطانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز گفت: مطب فرد متخلف پلمب شده و این فرد فاقد صلاحیت، به مراجع قضایی معرفی شده است.

همچنین اظهارات پدر، مادر و همه افرادی که درگیر این اتفاق هستند مورد بررسی قرار می‌گیرد، پزشکی که پروانه مطب به نام او بوده را هم به مراجع قضایی معرفی کرده‌ایم. مهرنوش جعفری دختر ۱۹‌ساله اهوازی، رتبه ۷۰ کنکور انسانی و دانشجوی حقوق دانشگاه شهید بهشتی بود که ۱۸ آبان امسال برای تزریق چربی همراه مادرش به مطب رفت، اما نمی‌دانست که قربانی افراد غیرمتخصص خواهد شد. دختر جوان پس از تزریق بیش از حد داروی بی‌حسی دچار ایست قلبی- تنفسی شد و حدود نیم ساعت بعد به بیمارستان انتقال یافت، اما با وجود تلاش تیم پزشکی، مرگ مغزی‌اش تایید شده و خانواده‌اش نیز در اقدامی خداپسندانه اعضای بدن دخترشان را به چند بیمار نیازمند اهدا کرده و آنها را از مرگ نجات دادند.روزنامه جهان صنعت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: