کد خبر: ۲۹۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021October 27
من فکر می‌کنم هر حکمی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اخذ می‌شود بسیار مهم است از این جهت که پای صندلی‌ها و کرسی‌های مدیریتی کشور خون شهدا ریخته شده است.
شفاآنلاین>سلامت>قادری گفت: درخواست‌های خانواده‌هایی که فرزند معلول دارند باید پیگیری شود و حتما از سازمان‌های بزرگی مانند کمیته امداد جهت تشریک مساعی بهره خواهیم برد.
به گزارش شفاآنلاین:علی محمد قادری رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور گفت: ان‌شاء‌الله با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌هایی که در این سازمان بسیار بزرگ و تخصصی نهادینه شده است بتوانیم تلاش و پیگیری کنیم و خدمت حداکثری را برای جامعه هدف انجام دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی در پاسخ به این سوال که اولویت‌هایش برای بهزیستی چیست بیان کرد: باتوجه به موضوع بخش‌های مختلف، نمی‌توانیم بگوییم که حوزه‌ی توان‌بخشی مقدم بر حوزه‌ی اجتماعی است. زیرا حوزه‌ی پیشگیری بسیار با اهمیت است  و همه‌ی این مبانی باید پیگیری شود.

قادری تصریح کرد: همه‌ی انجمن‌ها و دوستانی که در قالب‌های مختلف فعالیت می‌کنند از جمله خانواده‌هایی که فرزند اوتیسم دارند، خانواده‌هایی که فرزند معلول دارند و از کار افتاده هستند و یا زنان معزز سرپرست خانوار و فاقد سرپرست، درخواست‌های  این عزیزان باید رسمی‌سازی و پیگیری شود و حتما از سازمان‌های بزرگی مانند کمیته امداد جهت تشریک مساعی بهره خواهیم برد.

بیشتر بخوانید

قبادی دانا: تحریم‌های ظالمانه آمریکا شرایط نیازمندان را سخت‌تر کرد/ وزیر کار: ایجاد معیشت طیب رویکرد اصلی ماست
وی با اشاره به معظلات متعددی که در بین جامعه هدف سازمان بهزیستی وجود دارد ادامه داد: به ترتیب شروع به حل موضوع کودکان کار و کودکان خیابانی  خواهیم کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: امیدوارم در گزارشی که به فضل خدا در ۶ ماه تا یک سال دیگر ارائه می‌دهیم، یک جهشی در عملکرد بهزیستی محسوس شود.

قادری در پاسخ به این سوال که چرا حکم خود را روی سرش گذاشت اظهار کرد: من فکر می‌کنم  هر حکمی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اخذ می‌شود بسیار مهم است از این جهت که پای صندلی‌ها و کرسی‌های مدیریتی کشور خون شهدا ریخته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در خانواده‌اش کسی معلولیتی دارد افزود: ما سال‌ها اندیشه و بررسی کردیم، دوستانی داشتیم و خانواده‌هایی داریم که معلولیت دارند. ثمره‌ی رسیدگی به زندگی عزیزانی که نخبه بودند و تلاش کردند  را دیده ایم و می دانیم که حمایت از آنها موجب موفقیتشان می شود. 
برچسب ها: تامین ، فرزند ، معلول ، بهزیستی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: