کد خبر: ۲۹۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021October 27
به همت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ششمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در سال ۱۴۰۰، نهم و دهم آبان ماه جاری به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و به صورت مجازی برگزار می شود.
شفاآنلاین>اجتماعی>ششمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در سال ۱۴۰۰، نهم و دهم آبان ماه جاری به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می شود.

 به گزارش شفاآنلاین:به همت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ششمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در سال ۱۴۰۰، نهم و دهم آبان ماه جاری به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و به صورت مجازی برگزار می شود.

عناوین و اساتید این دوره ملی دو روزه به شرح زیر است:
مشاوره ازدواج در بستر فرهنگ ایرانی - اسلامی – (دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور)
مشاوره زوج های پیمان شکن- روش ها و تکنیک های درمان – (دکتر شهربانو قهاری دکترای روان شناسی بالینی – استاد دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران)
ارائه مقاله پژوهشی رویکرد غنی سازی زندگی زناشویی – (دکتر قمر کیانی (استاد استانی)
حضور درمانی و همدلی در مشاوره و روان درمانی- (آقایان اباذر چراغی و عبدلله احمدی قلعه (اساتید استانی)

در پایان به شرکت کنندگان در این دوره ملی، گواهینامه مشترک وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعطا خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: