کد خبر: ۲۹۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - 2021October 24
بادرود و خوشنودی از مژده گسترش دانش پزشکی در پیوند کلیه خوک به انسان که امیدواری آن را بدست میدهد تا خرید و فروش کلیه انسان از میان برود.

شفاآنلاین>سلامت> بادرود و خوشنودی از مژده گسترش دانش پزشکی در پیوند کلیه خوک به انسان که امیدواری آن را بدست میدهد تا خرید و فروش کلیه انسان از میان برود.

باید بدانیم ایده پیوند از حیوان به انسان از زمان ساخته شدن  پارسه  بر سر در دروازه ملل تخت جمشید  دیده میشود. و هم اکنون درسر در بازار قیصریه اصفهان کاشی موجودی بچشم میخورد که سر انسان به تن شیری که پاهای پلنگ و بال عقاب و دم  اژدها را دارد پیوند شده  امید آن را میدهد که خرد انسان پیشرفت دانش پزشکی را درراه سعادت آدمیان زیاد تر نماید.

در ادبیات پزشکی نیز پزشک اسماعیل جرجانی در کتاب ارزشمند ذخیره خوارزمشاهی بروشنی نوشته که در ایران برای جایگزین نمودن استخوان شکسته و از بین رفته دست انسان با پیوند استخوان پای سگ را بجای دست انسان جایگزین مینمودند.

با اندوه با آن گذشته درخشان دانش پزشکی درخشان ایران پیشرفت ننمود و ما بجای دست آوردهای نوین برای از میان بردن بیماری بدوران درمان با حجامت و زالو پس رفته ایم.

امید که همانگونه که در پیوند کلیه،وکبد درشیراز و تهران و دیگر استان های ایران بسیار درخشیده ایم بتوانیم در آینده به آنجا برسیم که اندام های گوناگون حیوانی را آماده نمائیم که جایگزین اندام از میان رفته انسان گردند. ایدون باد . بهروزبرومند

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: