کد خبر: ۲۹۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - 2021October 20
دکتر فرهاد ابول نژادیان بیان کرد: با سخاوت و بخشش خانواده مرحوم محمد تامرادی جوان ۲۷ ساله اهل باغملک که بعلت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود جان دوباره ای به چهار بیمار بخشیده شد.
شفاآنلاین>سلامت>رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز : به یاری خدا و در آستانه میلاد پیامبر اعظم (ص) با تلاش کادر پزشکی عملیات پیوند قلب در بیمارستان گلستان اهواز با موفقیت انجام شد.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر فرهاد ابول نژادیان با اعلام این خبر افزود:  با سخاوت و بخشش خانواده مرحوم محمد تامرادی جوان ۲۷ ساله اهل باغملک که بعلت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود جان دوباره ای به چهار بیمار بخشیده شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  اظهار داشت: قلب این مرحوم به یک بیمار ۲۸ ساله ساکن شوشتر ، کبد  به بیمار ۵۰ ساله ساکن اهواز و دو کلیه  به بیماران ۱۸ و ۳۲ ساله ساکن شهرهای اهواز و آبادان پیوند زده شد.
وی تصریح کرد: هم اکنون ۴۸ ساعت از انجام پیوندها گذشته و خوشبختانه حال تمامی بیمارانی که اعضا را دریافت کرده اند خوب و پایدار است.
دکتر ابول نژادیان خاطر نشان کرد: با انجام پیوند قلب، استان خوزستان به جمع استان هایی پیوست که همه انواع پیوند اعضا را انجام میدهد که جا دارد این موفقیت را به کادر متخصص پزشکی استان و مردم تبریک بگوییم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: