کد خبر: ۲۹۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - 2021October 18
زردچوبه ادویه‌ای است که به طور گسترده در غذا‌های هند استفاده می‌شود. این سابقه طولانی در پزشکی قومی برای جلوگیری از بیماری‌های التهابی، از جمله آرتروز است.
شفاآنلاین>سلامت>آرتریت یک اصطلاح کلیدی برای درد مفصلی یا بیماری مفصلی است. این امر همچنین عامل اصلی ناتوانی در مردم جهان است. آرتریت به چهار دسته تقسیم می شوند: دژنراسیون (استئوآرتریت)، التهاب (آرتریت روماتوئید)، عفونی (از عفونت) و متابولیسم (نقرس).
به گزارش شفاآنلاین:یک عامل علاوه بر درد، همراه با آرتریت، التهاب مزمن است. در واقع، بسیاری از بیماری‌ها با التهاب مزمن همراه است، بنابراین کنترل آن بسیار مهم است.

در اینجا چند پیشنهاد برای غذا خوردن در رژیم ضد التهابی وجود دارد.
۱. کلم بروکلی، شاخه بروکسل و کلم


آن‌ها حاوی سولفورفان هستند، ترکیباتی که به آهسته شدن آسیب غضروف کمک می‌کند.

این سبزیجات cruciferous در غلظت آنتی اکسیدان‌ها مانند ویتامین A، C و K هستند. این‌ها از سلول‌های رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند که در ایجاد آرتریت روماتوئید و التهاب مزمن وجود دارد. شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه سبزیجات چلیپایی ممکن است حتی از آرتریت روماتوئید جلوگیری کند.



۲. مکمل‌های امگا ۳


اسید‌های چرب امگا ۳ برای سلامت بدن و التهاب بسیار مهم هستند. سریع‌ترین راه برای دریافت اسید چرب امگا ۳ ماهی‌های چرب مانند ماهی قزل آلا، ماهی تن، ماهی قزل آلا و ماهی خال مخالی است. اگر ماهی مصرف نمیکنید، تخم چیا، گردو، تخم مرغ غنی از امگا ۳ و آجیل، منابع عالی امگا ۳ هستند.

روغن‌های ضروری خود را به روغن زیتون فوق العاده، گردو، آووکادو و روغن گلرنگ برای امگا ۳ تغییر دهید. علاوه بر مبارزه با التهاب، این روغن‌ها دارای خواص پایین آوردن کلسترول هستند.

۳. سیر


غذای کاهش درد آرتروز، کاهش درد آرتروز زانو

سیر، پیاز و پیازچه حاوی دی سولفید دی آلل است که ممکن است آنزیم‌هایی را که سبب آسیب به غضروف می‌شود، مسدود کند. آن‌ها همچنین حاوی کورستین آنتی اکسیدان هستند. محققان بر این باورند که کورستین ممکن است التهاب را تسکین دهد. سیر همچنین با عفونت مبارزه می‌کند.

اثربخشی سیر همان است که شما از سیر خام، مکمل پودری یا مکمل سالمی استفاده میکنید.


۴. آلبالو


غذای کاهش درد آرتروز، کاهش درد آرتروز زانو

آلبالو حاوی آنتی اکسیدانی به نام آنتوسیانین است. این آنتوسیانین‌ها ضد التهابی هستند. در حقیقت، آلبالو به نظر می‌رسد به همان اندازه مؤثر و به مراتب امن‌تر از مصرف دارو‌های ضدالتهاب غیراستروئیدی است. توت فرنگی، تمشک، زغال اخته، و تمشک نیز حاوی آنتوسیانین هستند.

نوشیدن آب آلبالو می‌تواند درد و سفتی را بهبود بخشد. فقط مزایای سلامتی را با اضافه کردن قند یا شیرین کننده‌های مصنوعی به آب از بین نبرید. با ۸ اونس در روز شروع کنید و در صورت نیاز مصرف کنید.


۵. زردچوبه


غذای کاهش درد آرتروز، کاهش درد آرتروز زانو


زردچوبه ادویه‌ای است که به طور گسترده در غذا‌های هند استفاده می‌شود. این سابقه طولانی در پزشکی قومی برای جلوگیری از بیماری‌های التهابی، از جمله آرتروز است. زردچوبه دارای کورکومین بالا، آنتی اکسیدان و ضد التهاب است.



شما احتمالا نمی‌توانید به اندازه کافی زردچوبه بخورید تا مزایای کامل را به دست آورید، بنابراین این یک بار است که ما پیشنهاد می‌کنیم یک مکمل مصرف کنید. برای افزایش بیشتر، فلفل سیاه تازه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا جذب کورکومین را افزایش دهید.
برچسب ها: کاهش ، آرتروز ، اصطلاح
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: