کد خبر: ۲۹۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - 2021October 18
حمایت لازم از برای رسیدن به ظرفیت اسمی ماهیانه ۱۰ میلیون دوز واکسن از سوی این سازمان صورت گرفته است که این موسسه بتواند براساس تعهد خود تا آذر ماه سال جاری ۲۰ میلیون دوز واکسن کووپارس رازی را تولید کند

شفاآنلاین>سلامت> از محل منابع سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور ۱۰۰۰ میلیارد برای تولید واکسن ایرانی کووپارس به موسسه تحقیقات رازی پرداخت شد.

به گزارش شفاآنلاین: امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور از واریز ۱۰۰۰ میلیارد ریال به موسسه سرم سازی رازی برای تولید واکسن کووپارس رازی از محل منابع درآمدی سازمان هدفمندسازی یارانه های کشورخبر داد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها اضافه کرد: در اجرای ردیف (۱۳) جدول مصارف هدفمندی موضوع بند (الف)تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور سال جاری این مبلغ واریز شده است و پیش تر نیز مبلغ ۲۰۰۲ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه های برای تولید ۲۰ میلیون دوز واکسن کووپارس رازی به این موسسه پرداخت شده بود که جمعا ۳۰۰۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به این موسسه پرداخت شده است.  

وی گفت: حمایت لازم از برای رسیدن به ظرفیت اسمی ماهیانه ۱۰ میلیون دوز واکسن از سوی این سازمان صورت گرفته است که این موسسه بتواند براساس تعهد خود تا آذر ماه سال جاری ۲۰ میلیون دوز واکسن کووپارس رازی را تولید کند.

شایان ذکر است، موسسه رازی با قدمت حدود ۱۰۰ سال یکی از موسسات بزرگ و پرافتخار کشور در حوزه سلامت و از مظاهر اقتدار کشاورزی کشور و نهادهای ارزشمند در حوزه پژوهش و نوآوری محسوب می گردد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: