کد خبر: ۲۹۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - 2021September 21
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت خبر داد؛
علی شریفی اظهار کرد: از بین افرادی که برای اربعین ثبت‌نام کرده بودند، کد ملی بیش از ۸۹ هزار نفر که هر دو نوبت واکسن آنها در سامانه‌های بهداشتی ثبت شده بود، در چند نوبت با سازمان حج و زیارت تبادل شد.
شفاآنلاین>سلامت>شریفی گفت: کد ملی بیش از ۸۹ هزار نفر که هر دو نوبت واکسن آنها در سامانه‌های بهداشتی ثبت شده بود در چند نوبت با سازمان حج و زیارت تبادل شد.

به گزارش شفاآنلاین:علی شریفی سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  درباره ارسال اطلاعات واکسیناسیون زائران اربعین اظهار کرد: از بین افرادی که برای اربعین ثبت‌نام کرده بودند، کد ملی بیش از ۸۹ هزار نفر که هر دو نوبت واکسن آنها در سامانه‌های بهداشتی ثبت شده بود، در چند نوبت با سازمان حج و زیارت تبادل شد.

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ادامه داد: سامانه سماح تا ساعتی دیگر پذیرای کل این افراد برای تکمیل ثبت‌نام خواهد بود. سایر افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند،  ولی در سامانه سماح تزریق واکسن آنها مورد تایید قرار نگرفته است، به مرکز واکسیناسیون یا پایگاه بهداشتی که در آنجا واکسن دریافت کرده‌اند مراجعه کنند و از ثبت واکسن خود در سامانه‌های بهداشتی اطمینان یابند.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: