کد خبر: ۲۸۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - 2021September 18
انسیه خزعلی اظهار کرد: ما با همه گروه ها در چارچوب ارزش های دینی و قانونی مایل به تعامل و همکاری هستیم.

شفاآنلاین>اجتماعی>معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به لزوم توجه به طلاق‌های صوری، گفت: طلاق صوری از مشکلات ما است. اینکه میزان طلاق زیاد گزارش می‌شود بخشی از دلیل آن به طلاق صوری و بخشی به کم شدن ازدواج باز می‌گردد. ما باید در صدد ارائه راهکارهای مفید برای حل این بحران باشیم.

به گزارش شفاآنلاین: انسیه خزعلی در نشستی با صاحب نظران اصولگرا حوزه زنان و خانواده اظهار کرد: ما با همه گروه ها در چارچوب ارزش های دینی و قانونی مایل به تعامل و همکاری هستیم. درگام دوم انقلاب امیدواریم زنان اقدامات موثری را داشته باشند و سبک زندگی ایرانی اسلامی را در گام دوم پی بگیریم و برای اجرایی شدن آن از نظرات تمامی فعالان و متخصصین بهره می گیریم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: ارتباط با مشاورین وزراء و استانداری‌ها از اولویت های نخست ما است و انشالله این مهم که صورت پذیرفت گزارش آن را ارائه خواهیم کرد. بحث فراقوه‌ای در خصوص زنان ابتر مانده و امیدواریم به نتیجه برسد. فرهنگ سازی اسمش ساده ولی رسم و اجرای آن دشوار است و نیازمند راهکار عملیاتی کف میدان دارد و معتقدم با نیروهای خالص و با انگیزه و جهادی می‌توانیم این کار را انجام دهیم.


خزعلی در خصوص قوانین موجود پیرامون عفاف و حجاب افزود: درباره عفاف و حجاب قانون کم نداریم و مشکل در اجرا است. سیاست‌های عفاف  و حجاب زیاد است ، امیدواریم بازوان اجرایی در وزارتخانه ها داشته باشیم که بتوانند این سیاست ها را اجرا کنند.


وی در پایان سخنان خود افزود: فشاری که مردم در سالهای اخیر احساس کردند و تمام ان جی او ها را به این سمت کشانده است که مطالباتشان به سمت مسائل  اقتصادی و معیشتی رفته و امیدواریم در کنار آن راه برای حرکت های فرهنگی باز شود و حرکت های فرهنگی بهتر انجام گیرد. کسی که اینجا نشسته خادم شماست. ما باید تربیت زنان هم تراز انقلاب اسلامی و پشتیبانی از زنان نخبه در هر عرصه ای را داشته آنها را به عنوان الگو به جهان معرفی کنیم. ظرفیت استخدامی ما مناسب نیست و بحث برون سپاری وجود دارد و استقبال می‌کنیم که برخی کارها را دوستان بر عهده گیرند.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: