کد خبر: ۲۸۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - 2021September 18
فردا (۲۸ شهریور) نیز در برخی مناطق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش ‌پراکنده انتظار می‌رود همچنین از فردا تا چهارشنبه (۲۸ تا ۳۱ شهریور) در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، گاهی همراه با بارش ‌پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد مورد انتظار است

شفاآنلاین>سلامت> مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش ‌پراکنده باران و وزش باد شدید موقت در ۶ استان طی امروز خبر داد و گفت: در بیشتر مناطق کشور طی ۵ روز آینده جوی ‌پایدار و آسمانی صاف حاکم خواهد بود.

به گزارش شفاآنلاین: صادق ضیاییان مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه طی ۵ روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی ‌پایدار حاکم است، گفت: امروز (۲۷ شهریور) در نوار شمالی کشور در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ‌برخی از مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل وزش باد شدید موقتی، بارش ‌پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق ‌پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۲۸ شهریور) نیز در برخی مناطق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش ‌پراکنده انتظار می‌رود همچنین از فردا تا چهارشنبه (۲۸ تا ۳۱ شهریور) در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، گاهی همراه با بارش ‌پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد مورد انتظار است.

به گفته مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، امروز (۲۷ شهریور) در ارتفاعات استان هرمزگان و از فردا تا چهارشنبه (۲۸ تا ۳۱ شهریور) در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، گاهی همراه با بارش ‌پراکنده، وقوع رعدوبرق و وزش باد ‌رخ خواهد داد.

ضیاییان افزود: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳۰ و ۳۱ شهریور) بارش پراکنده برای نوار شمالی کشور ‌پیش‌بینی می‌شود همچنین دریای خزر طی دو روز آینده مواج خواهد بود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۲۹ شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۵ و ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۰ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: