کد خبر: ۲۸۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - 2021September 17
شورای شهر و شهرداری تهران تا به امروز هزینه‌های زیادی را برای حفظ آثار تاریخی در پایتخت پرداخت کرد‌ه‌اند تا آنها مورد استفاده عموم باشند و نباید این آثار مورد سواستفاده قرار بگیرند.
شفاآنلاسن>سلامت>نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تا به امروز هزینه‌های زیادی را برای حفظ آثار تاریخی در پایتخت پرداخت کرد‌ه‌اند.
به گزارش شفاآنلاین:پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به استفاده شخصی از عمارت‌های تاریخی تهران و برگزاری مراسم‌های عروسی در آن اظهار کرد: آثار تاریخی متعلق به همه مردم  است و باید در حفظ و صیانت از آنها تلاش حداکثری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری تهران تا به امروز هزینه‌های زیادی را برای حفظ آثار تاریخی در پایتخت پرداخت کرد‌ه‌اند تا آنها مورد استفاده عموم باشند و نباید این آثار مورد سواستفاده قرار بگیرند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که با سواستفاده کنندگان از آثار تاریخی چه برخوردی می‌شود؟ گفت: در مرحله نخست باید صحت و سقم این کار ثابت شود و سپس موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

سروری تصریح کرد: گزارشی درباره سواستفاده از آثار تاریخی به شورای شهر نیامده اما در فضای مجازی چندین مورد مطرح شده و باید ببینیم اصلا آن مورد، آثار تاریخی یا ملک شخصی است و آیا ثبت گردشگری دارد یا خیر، اینها موضوعاتی است که نیاز به کار کارشناسی دارد و نمی‌توان قضاوت کرد.
برچسب ها: شهرداری ، هزینه ، حفظ ، تاریخی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: