کد خبر: ۲۸۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - 2021September 17
سرپرست سازمان اورژانس کشور در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز اورژانس؛
وجود کادر خستگی‌ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه موهبتی است الهی و برکات خدمت شما برای همیشه در اذهان مردم این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند.
شفاآنلاین>سلامت>سرپرست سازمان اورژانس کشور در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز اورژانس از پرسنل پرتلاش این سازمان قدردانی کرد.

به گزارش شفاآنلاین: متن این پیام به شرح زیر است:
 
    باسمه تعالی
 
    و منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا
 
    و هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است ( سوره مائده آیه  ۳۲ )
 
جایگاه ارزشمند و والای تلاشگران عرصه اورژانس پیش بیمارستانی هنگامی نمایان می‌شود که سپید پوشان اورژانس ۱۱۵ در اولین لحظات بروز یک حادثه بر بالین بیماران حاضر و حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرند، بر خود می بالیم که افرادی پاک طینت، نیکو سرشت و با سعه صدر، همراه با حس نوع دوستی و با بهره گیری از دانش روز که توشه گرفته از عشق و انسانیت است، در این سازمان  فعالیت دارند.
 
درود بی پایان بر شما فرشتگان نجات که در تمامی لحظات سخت و جان فرسا، از آسایش خود چشم پوشیده و در جهت نجات جان انسان ها از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید. وجود کادر خستگی‌ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه موهبتی است الهی و برکات خدمت شما برای همیشه در اذهان مردم این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند. بی‌شک، نیرو‌های اورژانس به عنوان امید و تکیه‌گاه مردم شناخته شده‌اند و جایگاه آن‌ها در کمک به مردم، برای همیشه برجسته خواهد ماند.
 
ازابتدای همه گیری کوید 19 تاکنون بیش از 6500 نفر از کارکنان سازمان اورژانس کشور به این بیماری مبتلا و بهبود یافته اند همچنین تقدیم 15 شهید مدافع سلامت به این کشور پهناور گواه جانفشانی‌ها و تلاش‌های فداکارانه کارکنان سازمان اورژانس کشور در عرصه سلامت است، دلسوزان اورژانس پیش بیمارستانی علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی خود در شهر ها و جاده ها در اقصی نقاط کشور بیش از  1میلیون ماموریت مرتبط با بیماری کووید 19 در سراسر کشور انجام داده اند و در طی این دوماه اخیر بمنظور کمک به سیستم بهداشت کشور تنها در استان تهران بیش از 500 هزار دوز واکسن تلقیح نموده اند.
 
اینجانب ضمن تقدیر از اقدامات گسترده و تاثیر گذار این عزیزان، روز 26 شهریور که مصادف با چهل و ششمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی کشور است را به مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خانواده شهدای اورژانس اعم از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافعین سلامت، کلیه پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس پیش بیمارستانی و خانواده های ایشان تبریک عرض می نمایم و با تمام وجود دستان پر مهر تک تک همکاران عزیزم را در اقصی نقاط کشور به گرمی می فشارم. امیدوارم با کمک شما عزیزان و در سایه توجهات حضرت مهدی (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری بتوانیم بیش از پیش در خدمت مردم عزیز کشورمان باشیم، انشالله.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: