کد خبر: ۲۸۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 02
با برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته از سوي مديريت ارشد گروه سايپا در زمينه توليد و تكميل هرچه سريع‌تر خودروهاي داراي كسري قطعات و اجراي روش‌هاي متنوع فروش و تسريع در تخصیص خودروهای مشتريان، تحويل زودتر از موعد اين چهار محصول محقق شده است

شفاآنلاین>سلامت> معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تحویل زودتر از موعد چهار محصول کوییک دنده‌ای، تیبا صندوق‌دار، تیبا۲ و سایپا۱۵۱ خبر داد و گفت: برای نخستین‌بار چند محصول سایپا زودتر از موعد مندرج در قرارداد، به مشتریان تحویل خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین: حسین کاظمی افزود: هم‌اكنون در نیمه اول مردادماه، مشغول تخصیص فروش های فوق العاده چهار خودرو مذكور با موعد تحويل شهريور‌ ۱۴۰۰ هستيم و از سوی دیگر فراخوان تکمیل وجه مشتریانی که طبق قرارداد موعد تحويل خودروی آنها شهریور ماه بوده، نیز آغاز شده است كه این اقدامات حاكي از پايان معضل تأخير در تحويل اين محصولات بوده و زمینه ارتقاء رضايت مشتريان را فراهم خواهد کرد.


وي ادامه داد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته از سوي مديريت ارشد گروه سايپا در زمينه توليد و تكميل هرچه سريع‌تر خودروهاي داراي كسري قطعات و اجراي روش‌هاي متنوع فروش و تسريع در تخصیص خودروهای مشتريان، تحويل زودتر از موعد اين چهار محصول محقق شده است.

به گفته وي تحويل زودتر از موعد اين خودروها براي نخستين‌بار، در حالیکه تاکنون سایپا با مشکل تأخير در ايفاي تعهدات مواجه بوده، بيانگر عزم جدي اين گروه در جهت حرکت در راهبرد سایپای نوین و نیز جلب رضايت مشتريان است.

کاظمی تأكيد كرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از تعهدات مربوط به خودروهاي مشتريان سايپا، زودتر از موعد تحويلِ درج شده در بخشنامه‌های فروش و قراردادها، تخصيص مي‌يابد و قصد داريم با تسری آن به ساير محصولات گروه، براي هميشه پرونده تأخير در تحويل خودروهاي مشتريان را ببنديم.

معاون بازاریابی و فروش سایپا در پایان تصريح كرد: گروه خودروسازی سایپا توانسته با افزايش توليد و برنامه‌ريزي مناسب و متنوع در فروش، پاسخ‌گوي نيازهاي موجود در بازار مصرف‌كنندگان واقعي بازار خودرو كشور باشد و زمینه را برای کاهش التهاب بازار خودرو فراهم کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: