کد خبر: ۲۷۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 20
سید سعید راد اظهارداشت: در میدان میوه و تره بار بعثت به عنوان یکی از مهم‌ترین جایگاه‌های عرضه محصولات دریایی در ۱۰ ماهه نخست امسال، بیش از ۱۹ هزار و ۷۶۶ تُن انواع ماهی و آبزیان عرضه شده است.
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر سرانه پایین مصرف انواع ماهی و آبزیان در تهران گفت: قزل‌آلا، پرفروش‌ترین ماهی در پایتخت است.

به گزارش شفاآنلاین:سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران‌ درباره عرضه ماهی و آبزیان در پایتخت اظهارداشت: در میدان میوه و تره بار بعثت به عنوان یکی از مهم‌ترین جایگاه‌های عرضه محصولات دریایی در ۱۰ ماهه نخست امسال، بیش از ۱۹ هزار و ۷۶۶ تُن انواع ماهی و آبزیان عرضه شده است.

وی افزود: از این میزان، بیش از ۱۴ هزار تُن به ماهی قزل‌آلا اختصاص دارد که نشان‌دهنده سهم ۷۱ درصدی ماهی قزل‌آلا در مجموع فرآورده‌های دریایی است که در این مرکز به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در ۵۵ میدان و بازار میوه و تره بار تهران، انواع ماهی و آبزیان عرضه می‌شود، اظهار کرد: براساس یک برنامه‌ریزی مدون و مشخص، تلاش می‌کنیم مراکز عرضه این محصولات افزایش یابد تا شهروندان با قیمت مناسب به این محصولات که از ارزش غذایی بالایی برخوردارند، دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به دو عامل «قیمت مناسب» و «کیفیت مطلوب» به عنوان عوامل مؤثر در مصرف یک محصول از سوی شهروندان، تصریح کرد: با توجه به نظارت مستمر و مستقیم دامپزشکان و کارشناسان تغذیه بر عرضه انواع ماهی‌ و آبزیان و اختلاف قیمت این محصولات نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر، شهروندان می‌توانند با آرامش خاطر و اطمینان کامل، مایحتاج مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه کنند.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: