به گزارش شفاآنلاین: رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا افزود: برای اطلاع از میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان های تابعه معاونت بهداد ناجا علاوه بر ارائه پرسشنامه های نظرسنجی به مراجعان و بیماران امکان نظرسنجی اینترانتی در سایت بیمارستان ها و مراکز درمانی درمانگاه قائم (عج) و دندانپزشکی امام علی(ع) ناجا فراهم شد.
وی افزود: گیرندگان خدمت از بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.teb.police.ir و پاسخ به سوالات نظرسنجی نظرات خود را در خصوص کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع در مرکز درمانی مورد نظر ثبت کنند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس تابانژاد خاطرنشان کرد: نظرسنجی های احصا شده توسط مسئول رضایت سنجی هر مرکز درمانی، جمع آوری و نقاط ضعف و قوت آنها در جلسات تعاملی طرح و پس از ارزیابی در ابعاد رفتاری و عملکردی در سه دسته خوب، متوسط و ضعیف درجه بندی می شوند.
ایسنا