کد خبر: ۲۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۳ - 2014June 28
شفا آنلاين-همه انسان‌ها دنبال تاييد و تحسين ديگران هستند. اغلب وقتي کاري را انجام مي‌دهيم يا ديدگاهمان را در موردي خاص بيان مي‌کنيم، انتظار داريم تاييد و به نوعي تحسين شويم، اما ممکن است گاهي اوقات اين تاييد اتفاق نيفتد. براي رسيدن به چنين نتيجه‌اي نکته‌هاي زير را به کار بگيريد...

منافع دوطرفه: وقتي موضوعي را بيان مي‌کنيد تنها دنبال منافع خودتان نباشيد. وقتي روي مشترک بودن نتايج و منافع موضوعي صحبت مي‌کنيد، اين حس اعتماد را در ديگران به وجود خواهيد آورد که به آنها توجه مي‌کنيد و در نتيجه به شمار طرفدارانتان اضافه خواهد شد. فقط در مورد خودتان صحبت نکنيد، علاوه بر سهيم شدن در منافع مالي، چيزي که به همين اندازه براي افراد يک مجموعه اهميت دارد، توجه و در نظر گرفتن حقوق و در واقع موجوديت آنهاست.

کوتاه صحبت کنيد: وقتي تصميم به مطرح کردن ايده جديدي براي دوستان يا همکارانتان داريد، در وهله اول سعي نکنيد همه جزئيات تصميم يا هدفتان را براي کسي بازگو کنيد. انسان‌هاي امروز نسبت به 10 سال قبل مشغله بيشتري دارند و شما براي جلب توجه شخص در همان ثانيه‌هاي اول، بايد سنجيده‌ترين کلمات را به کار ببريد تا بتوانيد توجه ديگران را جلب کنيد. مراقب کلماتي که در اولين ثانيه‌هاي مطرح کردن ديدگاه و ايده‌تان به کار مي‌بريد، باشيد و شانستان را براي مقبوليت ايده‌تان از دست ندهيد.

نظرات کارشناسي: اگر تصميم به شروع يک کار جديد با تکنولوژي جديد داريد، سعي کنيد از نظرات کارشناسي يک فرد متخصص کمک بگيريد تا ديدگاه و ايده‌تان را با قطعيت و منطقي براي مخاطبتان شفاف‌سازي کنيد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: