کد خبر: ۲۶۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۹ - 2020June 27
اصلی ترین عارضه انزال زودرس مردان که منجر به مرگ زودرس می شود ایجاد اختلال و نقص در عملکرد قلب و عروق است
شفاآنلاین>سلامت جنسی>با پایین آمدن سن انزال زودرس در آقایان طول عمر آن ها نیز کاهش می یابد و انزال زودرس می تواند تاثیرات مخربی روی قلب بگذارد و باعث مرگ زودرس در مردان شود.

به گزارش شفاآنلاین، انزال زودرس یا اختلال نعوظ مشکلی است که با رده سنی رو به کاهشی در میان بیماری های جنسی مردان قد علم کرده است. طبق آنچه در ادامه این بخش از سلامت می خوانید نتایج تازه ترین تحقیقات پزشکی در رابطه با عوارض انزال زودرس هشدار جدی داد.

رابطه انزال زودرس مردان با بیماری قلبی و مرگ زودرس

اختلال در نعوظ یا همان انزال زودرس رابطه ای مستقیم با سلامت و طول عمر مردان دارد. یافته های جدید محققان آمار باورنکردنی از این رابطه نشان می دهد.بسیاری از مردان دچار شرم می شوند زمانی که صحبت از ناتوانی جنسی و انزال زودرس به میان می آید در حالی که بیشتر از خجالت و شرم ساری باید به فکر درمان باشند چرا که مشکل اختلال در نعوظ تاثیر در طول عمر مردان دارد. 

عوارض وحشتناک انزال زودرس روی طول عمر آقایان

دانشمندان بعد از مطالعه و تحقیق بر روی 18 میلیون مرد در آمریکا آمار هشدار دهنده ای را منتشر کردند. طبق نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه می سی سیپی در زمینه تاثیر انزال زودرس بر روی سلامت قلب و طول عمر مردان ، 70 درصد از مردان مبتلا به اختلال نعوظ دچار مرگ زودرس می شوند.

در نتیجه مردان مبتلا به مشکل انزال زودرس برای جلوگیری از مرگ زودرس بایستی تحت درمان قرار گیرند. اصلی ترین عارضه انزال زودرس مردان که منجر به مرگ زودرس می شود ایجاد اختلال و نقص در عملکرد قلب و عروق است . 

مرگ زودرس به علت انزال زودرس

اختلال نعوظ یا انزال زودرس پیشتر مشکلی بود که در مردان بالای 45 سال دیده می شد اما متاسفانه امروزه 20 درصد از مبتلایان به این مشکل جنسی ، مردان زیر 45 سال هستند. نتیجه ی تحقیقات و مطالعات دقیق در سال 2011 - 2012 بر روی 1.790 مرد بین 20 تا 85 سال ثابت کرد که سن ابتلا به انزال زودرس رو به کاهش است.


کاهش سن انزال زودرس در آقایان

در طی مدت زمان تحقیقات بر روی این مردان تعدادی از آنها به دلیل ابتلا به بیماری های قلبی عروقی - دیابت و فشارخون فوت کردند که درصد مرگ و میر این افراد مبتلا به اختلال نعوظ یا انزال زودرس با بیماری های قلبی عروقی بیشتر بود.نمناک
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
سلام و خسته نباشید آیا راه و درمانی برای از بین بردن انزال زودرس وجود دارد ممنون
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
سلام و خسته نباشید آیا راه و درمانی برای از بین بردن انزال زودرس وجود دارد ممنون
مدیر پایگاه بله راههای مختلفی هست.می توانید مطالب شفاآنلاین را درهمین مورد سرچ کنید و مطالعه کنید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: