کد خبر: ۲۵۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 05
دو ماه قبل به دنبال شیوع تدریجی و سپس گسترده کرونا در کره جنوبی، مدارس در این کشور تعطیل شد اما وزارت آموزش و پرورش می گوید که روند بازگشت به مدرسه تدریجی خواهد بود
شفاآنلاین>اجتماعی>به دنبال موفقیت کره جنوبی برای مهار همه گیری ویروس خطرناک کرونا، مدارس این کشور که زمانی دومین کانون شیوع بیماری پس از چین بود، از هفته دیگر باز می شود.

به گزارش شفاآنلاین،یو ایون هایه وزیر آموزش و پرورش این کشور ضمن ابراز خرسندی از مهار کرونا امروز دوشنبه اعلام کرد که مدارس کشور ۷ روز دیگر باز می شود.

دو ماه قبل به دنبال شیوع تدریجی و سپس گسترده کرونا در کره جنوبی، مدارس در این کشور تعطیل شد اما وزارت آموزش و پرورش می گوید که روند بازگشت به مدرسه تدریجی خواهد بود.

بر اساس برنامه این وزارتخانه، دبیرستان های کره جنوبی از روز ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) بازگشایی می شود و بتدریج تا پایان ماه می (۱۱ خرداد) همه دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی سر کلاس خواهند رفت.

وزیر آموزش و پرورش کره جنوبی تاکید کرد که بازگشایی مدارس به معنای پایان کامل کرونا نیست و همه باید برنامه ها و دستورکارها را با دقت اجرا کنند.

بنا به این گزارش میلیون ها ماسک و دیگر تجهیزات لازم برای ضدعفونی و مواد بهداشتی دیگر در اختیار مدارس سراسر کره جنوبی قرار گرفته است.

شمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی امروز ۱۰ هزار و ۸۰۱ نفر اعلام شد.خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: