کد خبر: ۲۵۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 17
خیرین و نیک اندیشان به عنوان پیشاهنگ، کما فی السابق توان یاری خویش را در مسیر امدادرسانی سلامت کشور بذل نموده‌اند
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در نامه‌ای به رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور، از کمک‌های خیرخواهانه خیرین در زمینه رفع بخشی از حوایج و نیازهای بهداشتی، درمانی کشور در موضوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش شفاآنلاین، روز سه شنبه وزارت بهداشت، در نامه سعید نمکی به رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور آمده است: بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیرین در رفع نیازهای کشور علاوه بر رضای الهی و تاثیرات ملموس خود، موجب اعتلای جو معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد. هم‌اینک با شیوع بیماری کرونا در کشور، همگان درمعرض امتحان الهی قرار گرفته‌ایم.

در این نامه تصریح شده است: در این بین خیرین و نیک اندیشان به عنوان پیشاهنگ، کما فی السابق توان یاری خویش را در مسیر امدادرسانی سلامت کشور بذل نموده‌اند.

 در ایام اخیر، مجمع خیرین کشور گام‌های موثری را در زمینه رفع بخشی از حوایج و نیازهای بهداشتی، درمانی برداشته‌اند، لذا به پاس نیت و کمک‌های خیرخواهانه جنابعالی، دست اندرکاران و همراهان شما و تمامی افراد و موسسات خیریه، مراتب سپاس خود را ابراز داشته و از درگاه ایزد منان توفیق و قبولی طاعات و اعمال صالح شما را مسئلت می‌نمایم.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته(دوشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۸۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: