کد خبر: ۲۱۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 13
سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، ورزش را بهترین ابزار انتقال ارزش‌های اسلامی در جامعه و به ویژه بین نسل جوان دانست
شفاآنلاین> اجتماعی> سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، ورزش را بهترین ابزار انتقال ارزش‌های اسلامی در جامعه و به ویژه بین نسل جوان دانست.

به گزارش شفاآنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کمال جوانمرد در دیدار با استادان بسیجی استان اصفهان اظهار کرد: تمامی فعالیت‌های ورزشی و تربیت‌بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی باید پیوست فرهنگی داشته باشد؛ چرا که اخلاق و ارزش‌های اسلامی رکن اصلی است.

او ادامه داد: در عرصه جنگ نرم باید نوع و جنس مقاومت با حمله متناسب باشد؛ به طوری که تهدید نرم را باید با قدرت نرم پاسخ داد. در این میان ورزش یکی از مهم ترین قدرت‌های نرم به شمار می‌آید.

سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: روح بسیجی می‌تواند خلأ فرهنگ پهلوانی و اخلاق را در ورزش جبران کند. روح ورزش پهلوانی تحت‌الشعاع ورزش قهرمانی قرار گرفته که می‌توان ارزش‌ها و تعالیم اسلامی را در ورزش تقویت کرد.

جوانمرد با بیان اینکه ورزش کارکردهای مختلفی دارد، اضافه کرد: ورزش بهترین ابزار انتقال ارزش‌های اسلامی در جامعه به ویژه در بین جوانان است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: