کد خبر: ۲۱۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 10
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای اعتلای نام خود و ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی مردم، نیاز به همدلی و همکاری همه مجموعه دارد
شفاآنلاین>سلامت> امروز نوزدهم آذر ماه 97 دکتر دانایی رئیس دانشگاه به اتفاق معاونین، مدیران ستادی دانشگاه با اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت مستقر در دامغان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این نشست دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای اعتلای نام خود و ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی مردم، نیاز به همدلی و همکاری<Cooperation> همه مجموعه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه در هفته گذشته این دانشگاه میزبان ریاست محترم جمهور و وزیر محترم بهداشت، درمان و اموزش پزشکی بود، بیان کرد: در طول این مدت نیز با مقامات برجسته کشوری نشست ها و ملاقات هایی در جهت رفع مسائل و چالش های دانشگاه داشتیم.

دکتر دانایی تصریح کرد: رئیس دانشگاه به تنهایی توان رفع مسائل و چالش‌ها را ندارد بنابراین به توانایی و پتانسیل همه همکاران برای ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم نیاز دارم و از همه اظهار نظرها، توانایی‌ها، نقد ها و پیشنهادات سازنده همه همکاران بهره خواهم گرفت.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع را اولویت کاری خود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: رسالت اصلی و وظیفه ذاتی و سازمانی ما بر اساس خدمتگزاری به مردم شریف استان تعریف شده است.

در ادامه اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت با طرح مسائل در فضایی صمیمی با دکتر دانایی رئیس دانشگاه به گفت و گو پرداختتند و رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از همراهی و همکاری اعضای هیات علمی در پیشرفت و ارتقای این دانشکده، راهکارهای عملیاتی پیرامون مسائل مطرح شده بیان نمود.

گفتنی است: دکتر ناصحی نیا رئیس دانشکده بهداشت دامغان ضمن خیر مقدم به دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و هیئت همراه، از زحمات و توجهات وی قدردانی نمودند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: