کد خبر: ۲۱۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 13
همایش های کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره­ های آموزشی شهید مطهری یکی از مهم­ترین رویدادهای آموزشی است که تحقق اهداف آن نیاز به سیاستگذاری و برنامه­ ریزی مؤثر و مناسب دارد
شفاآنلای> اجتماعی> طی حکمی از سوی وزیر بهداشت دکتر باقر لاریجانی به عنوان رئیس بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و دوازدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری منصوب شد.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی را به عنوان رئیس بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و دوازدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «همایش های کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره­ های آموزشی شهید مطهری یکی از مهم­ترین رویدادهای آموزشی است که تحقق اهداف آن نیاز به سیاستگذاری و برنامه­ ریزی مؤثر و مناسب دارد.

باتوجه به دانش و تجربه ارزشمند جنابعالی در مدیریت نظام آموزش علوم پزشکی کشور، به موجب این ابلاغ به‌عنوان رئیس بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و دوازدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری منصوب می­ شوید.» 

بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و دوازدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری در روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: