کد خبر: ۱۹۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 14
نتایج فاز هفتم رتبه بندی خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی از طریق سامانه رتبه بندی اعلام شد و این نتایج صرفاً مربوط به شرکت هایی است که در فاز هفتم رتبه بندی ثبت نام کرده اند
شفا آنلاین>سلامت>سرپرست اداره مهندسی و نگهداری اداره کل تجهیزات پزشکی، از اعلام نتایج فاز هفتم رتبه بندی خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی ازطریق سامانه رتبه بندی به آدرس www.ranking.imed.ir خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، نسیم تربتی گفت: نتایج فاز هفتم رتبه بندی خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) از طریق سامانه رتبه بندی اعلام شد و این نتایج صرفاً مربوط به شرکت هایی است که در فاز هفتم رتبه بندی ثبت نام کرده اند.

وی همچنین گفت: شرکت هایی که به دلیل عدم اعتبار نمایندگی یا پروانه ساخت موفق به اخذ رتبه نشده اند، تا پنجم تیر ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به تمدید نمایندگی یا پروانه ساخت اقدام نمایند.

اجرای برنامه نظارتی بر حسن انجام و ارائه به موقع خدمات پس از فروش توسط شرکتها باعث آماده به کار بودن دستگاهها در  ارائه خدمات به بیماران شده  که به صورت مستمر از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت پایش می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: