کد خبر: ۳۶۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۹ مهر ۱۴۰۴ - 2025October 11

انتشار کتاب «صد کمپین طلایی»

  در کتاب «صد کمپین طلایی»، محبوب‌ترین کمپین هر برند با جزئیاتی دقیقشامل شعار و پیام، روایت و داستان، نوع استراتژی، رسانه‌هایبه‌کاررفته، بودجه و نتایج واقعی بررسی شده است.

شفاآنلاین »عمومی» بابک خادمی الکوهی، مدیر هنری و کارآفرین خلاق در حوزه‌ی هنر و تبلیغات، کتاب تازه‌ای با عنوان «صد کمپین طلایی» منتشر کرد. این کتاب شما رابه سفری در میان ۱۰۰ کمپین تبلیغاتی برجسته از ۱۰۰ برند مطرح در ۲۰ حوزه‌ی مختلف می‌برد.
به گزارش شفاآنلاین  در کتاب «صد کمپین طلایی»، محبوب‌ترین کمپین هر برند با جزئیاتی دقیقشامل شعار و پیام، روایت و داستان، نوع استراتژی، رسانه‌هایبه‌کاررفته، بودجه و نتایج واقعی بررسی شده است. این اثر نه‌تنهادیدگاهی تازه از روش‌های خلاقانه و مؤثر در مارکتینگ و تبلیغات ارائهمی‌دهد، بلکه به‌عنوان یک منبع مرجع ارزشمند برای حرفه‌ای‌های اینحوزه و دانشجویان بازاریابی نیز شناخته می‌شود.
وی در این کتاب مجموعه‌ای منتخب از کمپین‌هایی را گردآوری کرده است کهمرزهای خلاقیت، استراتژی و قدرت برند را جابه‌جا کرده‌اند. به گفته‌ینویسنده، هدف این اثر آن است که به خوانندگان بیاموزد چطور مانندحرفه‌ای‌ها فکر کنند و کمپین‌هایی ماندگار و اثرگذار طراحی نمایند.
این کتاب برای مدیران کسب‌وکار، مشاوران تبلیغات، متخصصانبرندینگ، و علاقه‌مندان به مارکتینگ و استراتژی ارتباطات مناسباست.
انتشار کتاب «صد کمپین طلایی» نقطه عطفی تازه در فعالیت‌های حرفه‌ایبابک خادمی الکوهی محسوب می‌شود؛ شخصیتی که پیش‌تر با مدیریتهنری پروژه‌های متنوع در عرصه موسیقی، سینما، بازی‌هایدیجیتال و کمپین‌های تبلیغاتی شناخته شده بود. اکنون با این کتاب، بُعد دیگری از توانایی‌های خلاقانه و تحلیلی خود را به نمایش می‌گذارد.
این کتاب به‌تازگی به‌صورت بین‌المللی توسط انتشارات آزادمهر منتشرشده و هم‌اکنون در کتاب‌فروشی‌ها و پلتفرم‌های آنلاین در دسترسعلاقه‌مندان قرار دارد. آیین رونمایی رسمی آن نیز در مجموعه فرهنگیمنارات السعدیات در شهر ابوظبی در مهر ۱۴۰۳ (اکتبر ۲۰۲۵) باحضور نویسنده و جمعی از هنرمندان، مدیران برند و فعالان صنعت تبلیغاتبرگزار شد.
حوزه‌های بررسی‌شده در کتاب
فناوری و تکنولوژی، خودروسازی، لوازم الکترونیک مصرفی، مواد غذایی ونوشیدنی، رسانه و سرگرمی، بازی‌های ویدئویی، مد و پوشاک، جواهرات وساعت، ورزش و تجهیزات ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حمل‌ونقلهوایی، گردشگری و توریسم، هتلداری و اقامت، موسیقی و صدا، عکاسی وتصویر، مخابرات، بانکداری و خدمات مالی، انرژی، و لجستیک و حمل‌ونقل.

انتشار کتاب «صد کمپین طلایی»
برندهای مطرح در کتاب
اپل، گوگل، مایکروسافت، آمازون، فیسبوک، اینتل، آی‌بی‌ام، انویدیا، سیسکو، اوراکل، تسلا، مرسدس‌بنز، بی‌ام‌و، تویوتا، فورد، سامسونگ، سونی، ال‌جی، فیلیپس، پاناسونیک، کوکاکولا، پپسی، مک‌دونالد، استارباکس، نستله، دیزنی، نتفلیکس، یوتیوب، وارنر برادرز، اسپاتیفای، سونی پلی‌استیشن، نینتندو، مایکروسافت ایکس‌باکس، اپیک گیمز، اکتیویژن، لویی ویتون، گوچی، هرمس، ایوسن‌لوران، زارا، رولکس، کارتیه، تیفانی‌اند‌کو، بولگاری، پاتک‌فیلیپ، نایکی، آدیداس، پوما، آندرآمور، ریباک، لورآل، استی‌لادر، داو، نیوا، شیسیدو، امارات، قطر ایرویز، بریتیش ایرویز، سنگاپور ایرلاینز، لوفت‌هانزا، بوکینگ‌دات‌کام، اکسپدیا، تریپ‌ادوایزر، تریواگو، کایاک، هتل‌های هیلتون، ایر‌بی‌ان‌بی، هتل‌های ماریوت، فورسیزن، هایت، سونی موزیک، یاماها، بیتس، بوز، جی‌بی‌ال، کانن، نیکون، سونی، فوجی‌فیلم، گوپرو، وودافون، وریزون، ای‌تی‌اند‌تی، دویچه‌تله‌کام، چاینا موبایل، جی‌پی مورگان، بانک آمریکا، چیس، گلدمن ساکس، سیتی‌بانک، رویال داچ شل، بی‌پی، شورون، اکسون موبیل، توتال، دی‌اچ‌ال، یوپی‌اس، فدکس و مرسک.

نظرات بینندگان