کد خبر: ۳۶۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۴ - 2025July 27

کاهش ۱۹ درصدی شکایات از سازمان انتقال خون

میزان شکایات ثبت شده در سامانه سازمانی سازمان انتقال خون در مدت چهار ماهه اول سال جاری، ۱۹ درصد کاهش داشته است.

 شفاآنلاین»سلامت» معاون اجرایی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون، گفت: در مدت چهار ماهه اول سال گذشته ۱۱۲ شکایت در سامانه درج شده که این آمار در چهار ماهه سال جاری به ۹۴ مورد رسیده است.

به گزارش شفاآنلاین: معاون دفتر بازرسی تصریح کرد: بیشتر شکایت‌های ثبت شده در سامانه کمتر از دو روز رسیدگی می‌شود ضمن اینکه کلیه تماس‌های تلفنی نیز که از سراسر کشور و منطبق با پوسترهای نصب شده در مراکز اهدای خون دریافت می‌شود تا پایان وقت اداری همان روز و گاه در زمان حضور اهداکننده در مرکز اهدا پیگیری و موانع احتمالی مرتفع می‌شود.

شایان ذکر است رویکرد دفتر بازرسی در ستاد مرکزی سوق دادن مراجعین به سمت شکایات سیستمی بوده که علاوه بر پاسخگویی مستند، زمان نیز مدیریت شود.

برچسب ها: خون
نظرات بینندگان