شفاآنلاین»عمومی»،شرکت اپل برنامهای را در کانادا آغاز کرده است که به مشتریان امکان میدهد قطعات، ابزار و دفترچههای راهنمای لازم برای تعمیر دستگاههای خود را دریافت کنند.
به گزارش شفاآنلاین بر اساس این طرح، کاربران میتوانند قطعات مورد نیاز را خریداری کرده و ابزار لازم را اجاره یا خریداری کنند، در حالی که دسترسی به دفترچههای راهنما و نرمافزارهای عیبیابی بهطور رایگان در اختیار آنها قرار میگیرد.
این برنامه شامل تعمیرات محصولات مختلف از جمله آیفون، آیپد و رایانههای مک است. قطعات ارائهشده نیز طیفی از باتری تا شیشه صفحهنمایش را در بر میگیرد و ابزارها شامل پیچگوشتیهای دقیق، برشدهندههای چسب و سریهای مخصوص پیچ است.