کد خبر: ۳۶۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۴ - 2025July 23

حرکت بیمه سلامت به‌ سوی هوشمند سازی کامل خدمات در بحران

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بر لزوم حرکت به سوی هوشمند سازی فعالیت‌ها و آمادگی کامل در شرایط اضطراری با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و ابزارهای نوین تأکید کرد.

شفاآنلاین»سلامت» مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در نشست با مدیران این سازمان، با اشاره به اهمیت آمادگی برای شرایط اضطراری، گفت: باید با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و به‌روزرسانی مستمر اقدامات، زمینه هوشمندسازی خدمات بیمه‌ای فراهم شود تا در مواقع بحران نیز خدمت‌رسانی بدون وقفه ادامه یابد.

به گزارش شفاآنلاین: محمد مهدی ناصحی با تأکید بر اینکه وظایف هر بخش باید کاملاً مشخص و هماهنگی‌ها از پیش انجام شده باشد، افزود: بیمه سلامت بخشی مهم از چرخه خدمت‌رسانی در حوزه سلامت است و برای ارائه خدمات مؤثر در بحران‌ها، باید علاوه بر منابع مالی، زیرساخت‌های هوشمند و دیجیتالی نیز فراهم گردد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به تجربیات اخیر از جمله تخصیص منابع برای ارائه خدمات به مؤسسات طرف قرارداد در جریان بحران‌های منطقه‌ای، گفت: این اقدامات نشان‌دهنده ضرورت برنامه‌ریزی پیش‌دستانه و استفاده از ابزارهای هوشمند در مدیریت بحران‌هاست.

دکتر ناصحی همچنین از مدیران ستادی و استانی خواست با نگاهی تحول‌گرا، در مسیر پویایی سازمانی و هوشمندسازی خدمات حرکت کرده و تصمیمات مبتنی بر تحلیل‌های کارشناسی اتخاذ کنند تا بیمه سلامت ایران در مسیر تحول دیجیتال گام‌های مؤثری بردارد.

نظرات بینندگان