کد خبر: ۳۶۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۴ - 2025June 20

خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به مردم

بیمه‌شدگان در صورت اعلام مراکز درمانی، مطب،آزمایشگاه، داروخانه و... مبنی بر قطع بودن سامانه تامین اجتماعی، فورا موضوع را به مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی اعلام نمایند.

 شفاانلاین»عمومی مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: کلیه خدمات درمانی و بیمه ای به بیمه شدگان و کارفرمایان و پرداخت مستمری بازنشستگان و مستمریبگیران سازمان تامین اجتماعی به عنوان بدون وقفه و اختلال در سراسر کشور جریان است.

به گزارش شفاآنلاین  فرشاد نوروزپوربا بیان این خبر افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهادی مردمی و خدمت محور؛ همواره همراه مردم است وعلاوه بر ارائه خدمات جاری به بیش از ۵۰ میلیون نفر به عنوان ذینفع سازمان، ارائه خدمات درمانی برای عموم مردم را برقرار نگاه داشته است.

وی با بیان اینکه: کلیه سامانه‌های خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی بویژه استعلام استحقاق درمان و نسخه‌نویسی الکترونیک با پایداری کامل و بدون اختلال در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است؛ افزود: برای تسهیل در ارائه خدمات، ورود دومرحله‌ای(OTP) پزشکان و درمانگران به سامانه های نسخه نویسی سازمان و نرم افزارهای واسط، در روزهای جاری موقتا غیرفعال شده است.

نوروزپور با اشاره به محدودیت های اعمال شده وغیرفعال بودن موتورهای جست و جو، تصریح کرد: سامانه خدمات غیرحضوری به صورت مستقیم از طریق آدرس ES.Tamin.ir و سامانه نسخه نویسی الکترونیک به آدرس EP.Tamin.ir دردسترس است.

وی در پایان گفت: بیمه‌شدگان در صورت اعلام مراکز درمانی، مطب،آزمایشگاه، داروخانه و... مبنی بر قطع بودن سامانه تامین اجتماعی، فورا موضوع را به مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی اعلام نمایند. این مرکز به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن سراسری ۱۴۲۰و بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، آماده ارائه أنواع خدمات و راهنمایی های لازم به مخاطبان است.

نظرات بینندگان