کد خبر: ۳۴۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024May 01
در ادامه درگیری های سریالی با کادر درمان در مناطق مختلف خوزستان، سرنشینان یک خودروی بدون پلاک، با سلاح گرم و سرد به ماشین یک پزشک طرحی در کرخه حمله کردند.
شفاآنلاین> حوادث> در ادامه درگیری های سریالی با کادر درمان در مناطق مختلف خوزستان، سرنشینان یک خودروی بدون پلاک، با سلاح گرم و سرد به ماشین یک پزشک طرحی در کرخه حمله کردند.
 به گزارش شفاآنلاین: گزارش های دریافتی از شهرستان کرخه در خوزستان از تیراندازی به یک پزشک طرحی در یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر می‌دهد. 

برخی از منابع مطلع می گویند: یکی از پزشکان شاغل در یک مرکز درمانی در کرخه در حین خروج از درمانگاه توسط سرنشینان یک خودروی بدون پلاک که سر و صورت خود را پوشیده بودند، مورد حمله دسته جمعی قرار گرفت. 

آنها افزودند: در ابتدا با چوب و چماق به خودروی پزشک حمله کرده و سپس اقدام به تیراندازی و رعب و وحشت عمومی کردند. 

منابع مطلع با ابراز خرسندی در خصوص عدم صدمه دیدگی پزشک مذکور گفتند: شرایط در مراکز درمانی خوزستان به گونه ای شده است که اگر فکری عاجل نشود، هیچ پزشکی جرات آمدن و طبابت در مناطق خوزستان را نخواهد داشت. 

در همین خصوص یک مقام مسوول با تایید این خبر  گفت: برای برخی پزشکان و کادر مراکز درمانی چند مورد ایجاد مزاحمت گزارش شده است که از طریق  فرمانداری کرخه در حال پیگیری موضوع هستیم. 

 موارد متعددی از درگیری میان همراهان بیمار با کادر درمان و اورژانس در مناطقی مانند اهواز، لالی و در آخرین مورد آن در بیمارستان حاجیه نرگس ماهشهر در اواسط فروردین ماه نیز گزارش شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: