به گزارش شفاآنلاین سید سجاد رضوی ضمن بیان این مطلب ،
 با اشاره به اینکه در گذشته اعتراضاتی نسبت به دریافتی پرستاران وجود 
داشت، افزود: در زمان حاضر این موضوع برطرف شده و نظام پرداختی پرستاران به
 نسبت پزشکان اصلاح شده است.
وی یادآوری کرد: گزارشها و مشاهدات انجام گرفته بیانگر آن است که این اقدام به رضایتمندی پرستاران منجر شده است.
دکتر
 رضوی همچنین با بیان اینکه دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به 
شکایات وزارت بهداشت با اهداف احصا و رصد کامل موارد موجود در این بخش و 
انطباق آنها با قوانین، شکل گرفته است، افزود: این دفتر با احصا موارد توسط
 بازرسان نسبت به جمع بندی مسائل و مشکلات موجود و ارجاع آن به مراجع ذی 
صلاح مبادرت می کند.
وی بیان کرد: در صورتی که شکایات مردمی به 
دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور به سرانجام نرسد و پاسخ قانع کننده ای به
 شاکیان ارائه نشود موارد در این دفتر بررسی می شود.
مشاور و مدیرکل
 دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و 
آموزش پزشکی در خصوص کتاب تعرفه سلامت خاطر نشان کرد: بسیاری از پزشکان 
رضایت خود را از اجرای کتاب تعرفه سلامت اعلام کرده اند و نارضایتی اعلام 
شده از سوی برخی پزشکان مایه تاسف است.
وی به ایرنا خاطر نشان کرد: هدف جامعه
 پزشکی چه در بخش دولتی و چه خصوصی همگام با طرح تحول نظام سلامت ارائه 
خدمات مورد نیاز به گروههای هدف است و  وزارت بهداشت نیز آماده شنیدن 
انتقاد یا پیشنهاد در ارتباط با اصلاح جزئیات کتاب تعرفه سلامت است.