با حکم دکترعلی ربیعی ، وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی دکتر"روزبه کردونی" به عنوان مشاوروزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی منصوب شد .
  	 	
به گزارش
 شفا آنلاین:به نقل از  مرکزروابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی در این حکم آمده است : 
نظر به مراتب دانش ، تعهد و تخصص ارزشمند جنابعالی درحوزه های عمومی ،
 اجتماعی،سیاست گذاری وارتباطات و با عنایت به تجربه جنابعالی در ایجاد 
تعامل هوشمندانه ومناسب با رسانه های مکتوب ، خبرگزاری ها ، پایگاه های 
اطلاع رسانی و گروه های ذی نفع به موجب این حکم به عنوان " مشاوروزیر و 
رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی منصوب می
 شوید . 
در ادامه حکم دکتر کردونی آمده است : کارکرد اصلی وزارت تعاون،کار و 
رفاه اجتماعی کارکردی اجتماعی است که موضوعاتی نظیر فقر و نابرابری ازاصلی 
ترین اولویت های آن است . حتی بخش های اقتصادی آن نیز ماهیت اقتصاد اجتماعی
 دارد. جامعه کار و کارگر ، کارفرمایان ، کارآفرینان ،تعاونگران ، گروههای 
اجتماعی کم توان ، آسیب دیدگان اجتماعی ،  بیکاران در انتظارشغل، افراد 
جویای مهارت و بازنشستگان ، به عنوان اصلی ترین عناصر رشد و توسعه و رفاه 
کشور ، ذی نفعان بزرگ این وزارتخانه هستند که ما را ملزم به تبیین جامع 
مسائل و اطلاع رسانی صحیح برای جامعه و کنشگران این عرصه می نماید . به 
همین منظورمهم ترین مساله برای اینجانب از یکسو تبدیل روابط عمومی و مرکز 
اطلاع رسانی به صدای گروه های خاموش و ازسوی دیگر انعکاس رسانه ای 
هوشمندانه فعالیت های برنامه ای دستگاه است . 
دراین چارچوب و با توجه به اهمیت روابط عمومی کارآمد درتحقق سیاست ها 
واهداف این وزارتخانه ، انتظار می رود برای نیل به اهداف زیر با جدیت و 
تدبیر عمل نمایید : 
1-	ارتباط مستمر و هماهنگی کامل با شورای اطلاع رسانی دولت و سایرمراجع اطلاع رسانی و رسانه ای کشور 
2-	جمع آوری ، تحلیل وارائه اطلاعات و گزارش های سیاستی درخصوص وزارتخانه و ارائه هدفمند آن به افکارعمومی 
3-	رصد وتحلیل محتوای رسانه های فضای مجازی و مکتوب درحوزه ی عمومی 
4-	تلاش جهت گسترش گفتمان سازی درعرصه های مختلف 
5-	تدوین واجرای سیاست رسانه ای واحد در وزارتخانه ، سازمان ها و واحدهای تابعه 
6-	ایجاد
 انسجام ، هماهنگی و وحدت رویه بین روابط عمومی های سازمان ها و واحدهای 
تابعه وزارتخانه درحوزه های ارتباطی ، تبلیغاتی و اطلاع رسانی.
7-	نظارت
 به منظور هم افزایی واستفاده بهینه از امکانات ، ایجاد هماهنگی ، هم سویی 
بین فعالیت های تبلیغاتی و رسانه ای معاونت ها ، سازمان ها و صندوق ها 
8-	برنامه
 ریزی برای صرفه جویی وبیشترین بهره گیری از هزینه های لازم برفعالیت های 
آگاهی بخش توسط سازمان ها ، گسترش خیرجمعی وسایرموارد مرتبط درهریک از حوزه
 ها ، 
9-	هماهنگی به منظور انتخاب مدیران روابط عمومی دستگاه ها ، سازمان ها و واحدهای تابعه ونظارت برعملکرد آن ها 
10-	تلاش جهت گسترش ارتباطات موثربین سطوح ستاد و صف و بین وزارتخانه ، واحدهای تابعه و ادارات کل دراستان ها 
11-	تلاش جهت گسترش روحیه امید ، اعتماد، نشاط اجتماعی ، شادابی و خیرجمعی درجامعه به ویژه جامعه کار و تولید 
12-	ایجاد زمینه گسترش حضورومشارکت بیشتر اساتید دانشگاه ها ، دانشجویان ، فعالان مدنی و نهادهای خیریه در فرایند های سیاستگذاری
13-	انعکاس واقعیت های اجتماعی جامعه ، انتقاد ها و پیشنهادهای گروه های ذیربط ، ذی نفع و شهروندان به واحدهای مرتبط 
14-	تلاش برای ایجاد گفت و گوی اجتماعی میان وزارتخانه و دستگاه های تابعه ، نهادهای مدنی و دانشگاه ها 
درپایان این حکم اضافه شده است : امیدوارم مجموع تدابیرو فعالیت های 
جنابعالی موجب ارتقای شان و منزلت وزارت متبوع و اعتلای جایگاه آن درنزد 
افکارعمومی گردد . توفق شما را در انجام وظایفی که برعهده دارید ازدرگاه 
خداوند متعال مسئلت می نمایم .