به گزارش شفا آنلاین، به نقل از سایت «د لوکال»، ایتالیا با
کاهش جمعیت روبرو است و وزارت بهداشت این کشور، با 12 تبلیغ متفاوت، تلاش
کرده مردم را به بچه دار شدن تشویق کند. حتی 22 سپتامیر (اول مهر) در این
کشور، روز باروری نام گذاری شده است.
در یکی از این تبلیغات، یک خانم ساعت شنی در دست گرفته و کنارش نوشته شده:
«زیبایی سن و سال ندارد؛ ولی باروری چرا» و در تبلیغ دیگر، کنار یک پوست
موز گندیده نوشته شده: «باروری مردان خیلی باارزشتر از چیزی است که ممکن
است فکرش را بکنید».
این در حالی است که نرخ بیکاری در بین جوانان ایتالیایی بیش از 35 درصد است.