بهره برداری از سه طرح بهداشتی و درمانی

 به گزارش شفا آنلاین،دکتر 'سید حسن قاضی زاده هاشمی' همچنین عصر امروز (پنجشنبه) از روند اجرای چند طرح عمرانی و درمانی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بازدید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این باره گفت: طرح توسعه بخش زایمان بیمارستان حکیم نیشابور با هزینه 32 میلیارد ریال یکی از طرح هایی است که امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.
دکتر محسن عظیمی نژاد افزود: این بخش در زیربنایی به مساحت یک هزار و 400 متر مربع احداث شده است.
وی اظهار کرد: بخش زایمان بیمارستان حکیم نیشابور دارای 14 اتاق ویژه زایمان، یک اتاق زایمان در آب و سه اتاق VIP است که همسر زن باردار نیز می تواند در محل حضور داشته باشد.
وی گفت: بهره برداری از مجتمع بهداشتی و درمانی شهید 'داوودی' از دیگر طرحهایی است که با کمک 13 میلیارد ریالی خیرین نیشابور مورد بهره برداری قرار گرفت.
عظیمی نژاد افزود: این مجتمع شامل درمانگاه تخصصی، پایگاه اورژانس شهری و مرکز خدمات جامع سلامت است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور همچنین از افتتاح درمانگاه اورژانس جدید بیمارستان 22بهمن نیشابور در این مراسم خبر داد و گفت: این درمانگاه 82 تختخوابی شامل چهار بخش اورژانس، شیمی درمانی، بخش داخلی و بخش قلب است.
وی خاطر نشان کرد: این درمانگاه در فضایی به مساحت یک هزار و 800 متر مربع و با هزینه 38 میلیارد ریال ساخته شده است.
وی افزود: در دولت یازدهم 100 تخت به تعداد تخت های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزوده شده و عملیات بهره برداری از 75 تخت دیگر بیمارستانی در این دانشگاه تا پایان این دولت در نظر گرفته شده است.
وی تعداد تخت های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور را 350 تخت بیمارستانی بیان کرد.
وزیر بهداشت عصر پنجشنبه همچنین از روند عملیات اجرایی سومین بیمارستان آموزشی و دولتی در حال ساخت نیشابور به ظرفیت 175 تخت، پردیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی و مجتمع فرهنگی این دانشکده بازدید کرد.
وزیر بهداشت روز گذشته (چهارشنبه) برای حضور در اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور وارد مشهد شد.